×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بازدید سفیر کشور اوگاندا از ظرفیت های اقتصادی سیرجان/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر “ سفیر کشور اوگاندا همراه با هیئت همراه صبح روز پنج شنبه در سفری به سیرجان از ظرفیت های اقتصادی شهرستان سیرجان بازدید کردند.
در این بازدید محمد احمد کیسول سفیر اوگاندا در جلسه کار گروه مشارکت اقتصادی دو کشور که در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد، که ظرفیت های اقتصادی شهرستان سیرجان برای سرمایه گذاری و بازرگانی در کشور اوگاندا مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه سفر یک روزه سفیر اوگاندا به سیرجان از شرکت تعاونی گوهر فرش سیرجان بازدید کرد و در این بازدید مهدی روح الامینی مدیر عامل این شرکت با ایجاد کارگاه های بافندگی در اوگاندا و آموزش بافندگی در این کشور موافقت کرد.
بازدید از ترمینال پسته جلال آباد ، منطقه ویژه اقتصادی و شرکت صنعتی معدنی گل گهر سیرجان نیز از برنامه های این سفر بود که از توان اقتصادی شهرستان سیرجان بازدید و مورد تحصین سفیر کشور اوگاندا قرار گرفت.

safar safir oganda safar safir oganda1 safar safir oganda2 safar safir oganda3 safar safir oganda4 safar safir oganda5 safar safir oganda11 safar safir oganda10 safar safir oganda9 safar safir oganda8 safar safir oganda7 safar safir oganda6 safar safir oganda13 safar safir oganda12

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.