×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
بازدید مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری وزارت کشور از سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” مدیرکل هماهنگی امور اشتغال و سرمایه گذاری وزارت کشور به همراه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در سفر یک روزه خود به سیرجان از طرح های اشتغال مثلث توسعه این شهرستان بازدید کردند.
سید رضا نجفی مدیر کل هماهنگی امور اشتغال وزارت کشور در حاشیه این بازدید گفت: سیاست دولت مهار تورم و رکود است که برای آن نیز اقدامات خوبی انجام شده است.
وی با بیان اینکه دولت برای خروج از صادرات غیر نفتی در تلاش است افزود:در سال گذشته پنجاه میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داشتیم که در سال جاری روند رشد صادرات غیر نفتی به ۳۰درصدافزایش یافته است.
مدیر کل هماهنگی اشتغال وزارت کشور عنوان کرد: استان کرمان بویژه شهرستان سیرجان ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه معادن دارد که با توسعه طرح های معدنی در این استان تا حد زیادی مشکل اشتغال جوانان رفع خواهد شد.
همچنین مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی با گلایه مندی از مشکلات تامین مواد اولیه گفت: مشکلات تامین مواد اولیه به دلیل شرایط بد اقتصادی و رکود دامن گیر کارخانه های این منطقه شده که اکثر آن ها تنها از نیمی از ظرفیت خود استفاده می کنند.
میرزاده افزود: شهرستان سیرجان ظرفیت فوق العاده ای در زمینه سرمایه گذاری و اشتغال دارد که امیدواریم با کمک مسئولان مشکلات اقتصادی رفع شود تا از این ظرفیت ها استفاده کافی شود.
به گزارش” سیرجان خبر” مدیرکل هماهنگی امور اشتغال و سرمایه گذاری وزارت کشور ، مدیرکل دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان سیرجان از کارخانه تولید تخته های هوشمند در منطقه ویژه اقتصادی بازدید کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.