×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
بازدید مسئولان شهرستان سیرجان از گشت های رضویون/تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”شب گذشته امام جمعه شهرستان سیرجان با جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی از گشت های رضویون بسیج شهرستان سیرجان بازدید به عمل آوردند.


فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: گشت های رضویون از سال ۹۶ فعالیت خود را در شهرستان سیرجان آغاز کرده و هدف این طرح کمک به تأمین امنیت شهر و شهروندان است.
وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی با قوت در تأمین امنیت کوشا است و کار خود را انجام می‌دهد اما برقراری امنیت کامل در سیرجان، نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.

سرهنگ باقری اذعان داشت: دستاورد اجرای این طرح، ایجاد و افزایش امنیت است تا افرادی که به دنبال ایجاد ناهنجاری در جامعه هستند، قدرت عرض‌ اندام نداشته باشند و همین حضور می‌تواند به ایجاد امنیت و آرامش کمک کند.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان اظهار داشت: این گشت ها به دو تیم سواره و پیاده تقسیم می شوند و نیروها با لباس بسیج و کارت شناسایی، حکم ماموریت در محله قدم می زنند تا امنیت و خدمات رسانی برای مردم تامین کنند.

باقری در پایان گفت:این افراد دوره های آموزشی دیده اند که این دورهای آموزشی با حضور فرمانده انتظامی و دادستان تشکیل شده است و افراد آموزش دیده یک کارت قضایی برایشان صادر گردیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.