×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
بازگشایی سفارت آمریکا، در روزنامه های اصلاح‌طلب و دولتی/ ذوق زدگی یک روزنامه از سمت یک زن در آلمان

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از دانا، طبق روال روزهای گذشته روزنامه های اصلاح‌طلب و دولتی محور های مشترکی را دنبال کردند و سخنان رئیس جمهور در داووس را برجسته کرده و اولین تیتر خود را به آن اختصاص داده اند.

این رسانه ها بیشتر با محور بازگشایی سفارت آمریکا در ایران، این اظهارات را بازتاب داده اند.

محوریت این اظهارات در این رسانه ها همراه با یک ذوق زدگی مفرط است؛ به نحوی که حتی همه این رسانه ها رنگ لوگوی خود را با پس زمینه عکس اجلاس داووس ست کرده اند!

این رسانه ها در ادامه به اظهارات کدخدایی از انتخابات ریاست جمهوری پرداخته و به علل رد صلاحیت هاشمی در انتخابات پرداختند.

طبق روال چهار روز گذشته، آتش سوزی در ساختمان تولید پوشاک در خیابان جمهوری نیز در دستور کار این رسانه ها قرار داشت و این رسانه ها با محوریت بازداشت ۲ مامورآتش نشانی به این موضوع پرداختند.

یکی از رسانه های اصلاح طلب در اقدامی قابل تأمل، با انتشار عکسی بدون حجاب از یاسمین فهیمی با ذوق زدگی از سمت جدید او در آلمان صحبت می کند؛ این روزنامه با تیتر “غافل گیری سیاسی در آلمان” از ریاست یاسمین فهیمی بر حزب سوسیال دموکرات آلمان نوشته است.

عناوین اخبار روزنامه شرق در روز شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ : غافل‌گیری سیاسی در آلمان؛بازگشایی سفارت آمریکا ناممکن نیست؛ورود «بسیج» به حوزه مبارزه با موادمخدر؛اگرمخالفان، جدی نباشند «ژنو» را ترک می‌کنم؛ هیچ «سانتریفیوژی» را از بین نمی‌بریم؛عبور اصلاح‌طلبان از روحانی؛ رویای اصولگرایان است؛بازداشت 2 آتش‌نشان در رابطه با حادثه خیابان جمهوری؛نقد یا چوب لای چرخ؛سوریه در دام خط‌قرمزهای «ژنو»؛آتش‌نشانان جان برکف مدیران کم‌تدبیر؛«پرتو»، تصویربرداری درجه‌یک؛به گریه گفتمش آری چه زود گذشت؛هدف هدفمندی چیست؟ ؛

عناوین اخبار روزنامه اعتماد در روز شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ : بازگشایی سفارت امریکا در تهران غیرممکن نیست؛ روایت سخنگوی پیشین شورای نگهبان از انتخابات 88 و رد صلاحیت های92؛داووس و گسترش همکاری‌ها؛چالش‌های مذاکرات ژنو2؛بیراهه ژنو 2؛مثل خورشید می‌درخشد؛

عناوین اخبار روزنامه آفتاب یزد در روز شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ :

عناوین اخبار روزنامه قانون در روز شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ : موضع هسته‌ای دولت موضع رهبری است؛انتخابات کانون هم نان دارد و هم نام؛بازگشایی سفارت آمریکا غیر ممکن نیست؛ شاه دنیای پیرامون خود را چگونه می‌دید ؟؛جلسه مخفیانه وزیر ورزش با وحید‌هاشمیان؛دفاع از آتش نشانی به جای عذر خواهی!؛نان و آزادی فراموش شد؛کاش علما هم اعتراض کنند؛زنگ هشداری که حادثه جمهوری به صدا درآورد!؛غربت آتش نشانان؛یازده نکته درباره فعالیت‌های زودهنگام انتخابات مجلس دهم؛استاندار راه فرار را به نخبگان نشان داد!؛آوای باران چه کم از عمر گل لاله قرمز دارد؟؛

انتهای پیا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.