×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
بازگشت باورنکردنی گل گهر در وقت‌های اضافی

به گزارش سرویس ورزشی“سیرجان خبر”حساس ترین دیدار هفته ۲۸ ام رقابت های لیگ یک در سیرجان و در ورزشگاه خانگی گل گهر برگزار شد؛ جایی که گل گهری پس از ۶ دیداری که رنگ پیروزی را ندیده بودند، فقط به سه امتیاز فکر می کردند و در سوی دیگر هم مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی در تیم سرخپوشان جایگزین محمود فکری شده بود تا نتایج ضعیف چند هفته گذشته بهبود پیدا کند.

همانطور که پیش بینی می شد، در این دیدار شاگردان وینکو بگوویچ بازی را تهاجمی آغاز کردند ولی مهدی پاشازاده که این نوع بازی را پیش بینی می کرد، تیمش را عقب نگاه داشت تا در ضدحملات بتواند به میزبان که فقط به سه امتیاز فکر می کرد، ضربه بزند.

این استراتژی جواب داد و طی نیمه اول اگرچه گل گهری ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی با ضربه شاهین مجیدی دروازه خود را روی یک کار ترکیبی و پاس در عرض خط دفاعی باز شده دیدند؛ علاوه بر این مهدی پاشازاده سرمربی سرخپوشان در اولین حضور روی نیمکت تیم جدیدش در درگیری ای که با سرپرست گل گهرسیرجان داشت، توسط داور اخراج شد.

در نیمه دوم شاگردان وینکو باز هم برای زدن گل تساوی تلاش می کردند که برای دومین مرتبه و اینبار توسط حسین فاضلی وینگر سابق سپاهان دروازه اشان برای دومین مرتبه باز شد تا کار بسیار سختی برای بازگشت به بازی داشته باشند.

کسب ۵ تساوی و یک شکست از  6 دیدار گذشته وینکو را در شرایط بسیار سختی قرار داده بود و به همین دلیل بود که مدیران باشگاه سیرجانی پس از اینکه دو گل از حریف عقب افتادند و امیدی برای بازگشت نمی دیدند، ورزشگاه را ترک کردند تا شاید برای ۵ بازی باقی مانده به فکر معرفی وینکو باشند ولی اتفاقات عجیبی در راه بود.


گل گهر که روزهای دشواری را تجربه می کند، تیمش در وقت های اضافی بازگشتی باورنکردنی به بازی داشت؛ آنها از دقیقه ۹۲ تا دقیقه ۹۵ با دو ضربه سر که از داخل محوطه جریمه توسط پیمان نامور و پیمان رنجبری به دست آمد، بازی باخته را با تساوی عوض کردند تا با ۴۵ امتیاز صدرنشین باقی بمانند و حالا قطعا امید زیادی به بازی های پیش رو دارند.

لازم به ذگر است در هفته بیست و نهم تیم گل گهرسیرجان به اجبار استراحت می کند و تیم سرخپوشان پاکدشت در خانه و در دیداری دشوار به مصاف مس کرمان می رود؛ دیدارهایی که از جمعه نهم فروردین ماه از سر گرفته می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.