×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
بازگشت محدودیت های کرونایی در سیرجان به مدت دو هفته

به گزارش “سیرجان خبر” سرپرست فرمانداری سیرجان در سی و چهارمین جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز و شرایط بسیار خطرناک از نظر گسترش شیوع بیماری کرونا، از امروز به مدت دو هفته محدودیت هایی در شهرستان سیرجان اجرا خواهد شد.

سهراب بهاالدینی با اشاره به خستگی کادر درمان و درخواست آن ها به بازگشت محدودیت های کرونایی در سطح شهرستان،افزود: کادر درمان خسته از تلاش چندین ماه مبارزه با کرونا هستند همه باید در قبال این عزیزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی احساس مسوولیت کنیم.

وی با اشاره به گلایه کادر درمانی از رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی ، اظهار داشت : گله مندی کادر درمانی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم به حق است و همه شهروندان باید برای شکست ویروس کرونا و نجات خودشان و کادر درمانی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان سیرجان گفت: فعالیت مراکز آموزشی از دانشگاه ها و مدارس روزانه و شبانه روزی بصورت مجازی برگزار می شوند و فعالیت باشگاه های ورزشی،استخرهای سرپوشیده،سینما و تئاتر،شهربازی،گیم نت،برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی،فرهنگی و مذهبی در مساجد،آرامستان و تکایا تا پانزده آبان ماه ممنوع است.

نماینده عالی دولت همچنین در خصوص تالارهای پذیرایی گفت:کلیه تالارهای پذیرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل و کلیه صنوف مربوط به مراسم های عروسی شامل آرایشگاه ها،مزون ها،گل فروشی و آتلیه ها از ارائه خدمات به عروس و داماد خودداری کنند و همچنین با برگزاری مراسمات در خانه باغ ها و منازل شخصی برخورد قاطعانه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.