×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
باند گرگ ها در سیرجان متلاشی شد

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری اعضای باند “گرگ ها” در سیرجان خبر داد.

سرهنگ هادی ثمره در جمع خبرنگاران گفت:  ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان سیرجان موفق شدند پس از سه ماه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در یک عملیات گسترده پنج عضو یک گروه که با نام گرگ ها باعث ایجاد نا امنی شده بودند را دستگیر کنند.

سرهنگ ثمره اظهار داشت: با توجه به شکایات متعدد شهروندان این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که پس از یکسری اقدامات پلیسی سر کرده این باند دستگیر شد.

وی بیان کرد: پس از دستگیری با اعترافات رئیس باند و با انجام یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه این افراد کمتر از ۷۲ ساعت در حاشیه شهر شناسایی شد.

هادی ثمره ادامه داد:پس از شناسایی مخفیگاه با دریافت مجوز از مراجع قضایی در یک عملیات هدفمند توسط ماموران تخصصی ۵ متهم در سنین ۱۸ تا ۲۳سال دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: این افراد به جرم قدرت نمایی توسط سلاح سرد، اخلال در نظم عمومی ،نزاع، زورگیری، رعب و وحشت ،حمل سلاح سرد و تجاوز به عنف  دستگیر شدند که همه این متهمان دارای سوابق کیفری متعددی هستند که با قاطعیت با آن ها برخورد می شود.

ثمره در پایان افزود: دستگیری این ارازل و اوباش رضایت مردم را در پی داشته است که از مراجع قضایی و مردم با همکاری خوب خود با پلیس کمال تشکر را دارم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.