×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
با عوامل قاچاق دام به شدت برخورد می‌شود

به گزارش”سیرجان خبر”سرپرست فرمانداری با اشاره به وجود نابسامانی در بازار دام و گوشت شهرستان گفت اشکالاتی در این بازار هست که متاسفانه گریبان مردم را می‌گیرد و ما به عنوان مسئولان شهرستان وظیفه داریم بر کنترل این بازار تمرکز کنیم.

وی افزود :تعیین مکان مناسب برای عرضه دام زنده، برخورد با قاچاق دام و نظارت بر قیمت گوشت اقدامات مهمی است که بایستی با جدیت پیگیری شود.

محمودآبادی افزایش بی رویه قیمت گوشت در سیرجان را تأسف آور خواند و گفت: قیمت گوشت در سیرجان اصلاً متناسب با وضعیت روز بازار نیست در شهرهای مجاور قیمت گوشت بسیار پایین‌تر است و این مایه تاسف است که نتوانستیم این قیمت را در بازار سیرجان کنترل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری موظف است نسبت به تعیین زمین فروش دام زنده اقدام کند تا با تشکیل اتحادیه چوبداران بتوان بر کار آنها نظارت و دست واسطه ها برای تعیین قیمت گوش را کوتاه کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان برخورد قاطع با قاچاقچیان دام را اولویت اول ستاد تنظیم بازار گوشت عنوان کرد و گفت: برای مردمی که وضعیت مالی خوبی ندارند این تفاوت قیمت گوشت در سیرجان نسبت به شهرهای دیگر مسئله مهمی است. از امروز برخورد با قاچاقچیان دام را در دستور کار خود قرار می دهم تا با ساماندهی و نظارت بر نحوه عرضه دام زنده و توزیع گوشت در شهرستان حقی از طبقه ضعیف جامعه ضایع نشود. این برای یک شهر اسلامی مثل سیرجان مایه تاسف است که در بازار گوشت و دام زنده آن تخلفات غیر قانونی صورت بگیرد لذا چوبداران بایستی متخلفان را به ما معرفی کنند و بازوی کمکی ما باشند تا با قاچاقچیان برخورد جدی شده و قیمت گوشت در سیرجان به قیمت متناسب و مصوب خود برگردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.