×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
برخی اصلاح‌طلبان کمپانی بداخلاقی شدند/ بر بصیرت مردم کرمان باید آفرین گفت

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،آیت‌الله سیداحمد خاتمی با اشاره به حماسه ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند ماه جاری اظهار داشت: اینجانب قبل از آن که از سوی مردم ولایتمدار کرمان به عنوان نماینده خبرگان ۱۷ سال پیش برگزیده شوم، مردم کرمان را مردمی ولایی می‌دیدم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این ولایی دیدن روایت نبود، بلکه درایت بود، بنده جلسات پرشکوه ابراز عشق به ولایت مردم کرمان را دیدم و این اعتقاد ۱۷ سال پیش بنده است.

خاتمی با بیان اینکه طی ۱۷ سال گذشته این اعتقاد افزایش یافت و در این انتخابات به قله خود رسید، عنوان کرد: من نمی‌دانم، آیا تخریبی که برای این جانب از سوی برخی از اصلاح‌طلبان صورت گرفت، آیا برای خبره دیگری هم در این کشور صورت گرفته است یا خیر.

وی افزود: انصافا باید گفت برخی از اصلاح‌طلبان در کرمان کمپانی بداخلاقی شدند و نمی‌دانم، آیا با رأی بالای مردم، حاضر هستند بپذیرند که اشتباه کردند و دروغ‌هایی را که گفتند، خلاف شرع و قانون بود یا نه، امیدوارم خداوند توفیق توبه را به آنان عنایت کند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در عرصه تخریب برخی اصلاح‌طلبان از هیچ دروغ و تهمتی فروگذار نکردند و بر بصیرت مردم ولایی مردم کرمان باید آفرین گفت.

خاتمی بیان داشت: تصریح می‌کنم که همه اصلاح‌طلبان را به یک‌ گونه نمی‌بینم، برخی از اصلاح‌طلبان فهمیدند انگلیس، آمریکا و دنیای استکبار من را تخریب می‌کنند، متنبه شدند و به پاس ابراز تنفر از استکبار به بنده رأی دادند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی از اصلاح‌طلبان تا آخرین لحظه انتخابات بداخلاقی‌های خود را ادامه دادند، تأکید کرد: ادامه این سخن را در مصاحبه زنده تلویزیونی اظهار می‌کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.