×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم حسین بادپا در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” اولین دوره مسابقات فوتسال یادواره شهید مدافع حرم حسین بادپا به میزبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین با حضور ۱۱ تیم برگزار گردید که در این مسابقات ۱۱ تیم که همگی مزین به نام شهداء بودند طی ۲۳ بازی به رقابت پرداختند.

این مسابقات که طی مدت دوهفته برگزار شد تیم شهید محمدی زاده و تیم شهید لنگری زاده قهرمان این مسابقات شدند و به مقام اول رسیدند و تیم شهید حججی هم دوم شد و تیم منطقه محروم منوجان به عنوان تیم میهمان به مقام سوم دست یافت که در مراسم پایانی از آنان تجلیل شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: با ایجاد این زیرساختها و بازدیدی که از همه مکانهای ورزشی سیرجان داشتم شرایط برگزاری مسابقات بین المللی در این شهرستان آماده است و توانمندی های لازم برای برگزاری این مسابقات در سیرجان هست و اینجا وضعیت خیلی خوب است و گلایه ها هم قابل رفع است و آنان از وضعیت جاهای دیگر بی خبرند که ما الآن حتی نگه داشتن باشگاهها هم به سختی صورت می پذیرد.

علی کفاشیان در ادامه افزود : در فوتسال کشور هم اکنون رده اول باشگاهی آسیا را داریم و قهرمانی آسیا را گرفتیم و پنجمین فوتسال جهان هستیم.

در این مسابقات و مراسم اختتامیه بزرگانی همچون حاج آقا مهدوی ، آقای کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال،آقای پوریانی مدیرعامل باشگاه گهرزمین، دکتر امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولین اجرایی حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.