×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
برگزاری رژه موتوری و خودرویی به مناسبت ۱۳آبان در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” ۱۳ آبان یادآور مهمترین وقایع در تاریخ انقلاب و سیاسی معاصر میهن است، حوادثی که هر کدام نقش تعیین کننده ای در مبارزه ملت غیور ایران در مسیر مبارزه با استبداد و استکبار جهانی محسوب می شود.

نقطه اوج حوادث این روز مربوط به ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ است که جمعی از دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر سفارت آمریکا که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود، گام بزرگی در راستای قطع چنگال شیطان بزرگ و ایادی اش از کشور برداشته شد که به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب دوم لقب گرفت.

در سال های گذشته روز ۱۳ ابان آیین های مختلفی در سراسر کشورو شهرستان سیرجان برای زنده نگه داشتن این روز از سوی دانش آموزان و سایر اقشار مختلف مردم انقلابی برگزار می شد، اما شدت گرفتن بیماری کرونا طی روزهای اخیر تمامی برنامه های تدارک دیده شده حضوری و اجتماعات را لغو کرد.

امسال در شهرستان سیرجان مراسم ۱۳ آبان به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار شد رژه موتوری و خودرویی نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های خدمات‌رسان از محل گلزار شهدا آغاز و تا مرقد مطهر شهدای گمنام(پارک شهید هادی) ادامه داشت.

در این مراسم که ده‌ها خودرو و موتور سوار متشکل از نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و مسئولان ادارات ونهادها بودند با نصب پلاکارد های مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از توطئه‌ها و سیاست‌های استکبار جهانی نشان دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.