×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
برگزاری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان یادگار امام (ره) در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” نشست خبری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام(ره) با حضور معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان و اصحاب رسانه برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان گفت: مسابقات کشتی بین المللی در روزهای پانزدهم و شانزدهم با حضور ۸تیم داخلی و خار جی درسیرجان برگزار می شود و سیرجان به دلیل عملکرد بالا و خوب در زمینه کشتی باعث شد که پیشرفت زیادی کند و ما امسال میزبان مسابقات کشتی بین المللی نوجوانان باشیم و قرار براین بود که سال گذشته این مسابقات در سیرجان برگزار شود ولی به دلایل مختلف و فنی امسال مسابقات کشتی در سیرجان برگزار شد.
گل محمدی در ادامه خاطرنشان کرد:ما شاهد رشد و قهرمانی کشتی گیران در سیرجان هستیم که بیشترین افتخار کشتی استان مربوط به شهرستان سیرجان است و امیدوارم سیرجان بتواند قهرمانی های زیادی را در این رشته به دست بیاورد.
وی در خصوص برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جوانان گفت:در این جام چهار تیم خارجی و چهار تیم داخلی که تیم خارجی شامل کشور ارمنستان،ایتالیا،آذربایجان و اکراین حضور دارند و تیم ایرانی در گروه های الف و ب حضور دارند که یک تیم از سیرجان به نمایندگی از استان کرمان در این مسابقات حضور دارند که مسابقات کشتی در ۱۰وزن انجام می شود و جوانان،پیشکسوتان و بزرگسالان ۳ دقیقه بازی انجام می دهند و نوجوانان و خردسالان ۲دقیقه بازی می کنند که در این مسابقات۱۲ داور ایرانی و ۶ داور خارجی حضور دارند .
گل محمدی اذعان داشت:سیرجان در بحث مربی و داوری پیشرفت داشته است و در بحث کلاسیک و استعدادیابی پیشرفت زیادی را داشتیم و این در  حالی است که شهربابک و رفسنجان مربی از خارج از شهرستان آوردند و به زودی کشتی بانوان در سیرجان برگزار می شود که استارت آن در سیرجان زده شده است و بانوان می توانند با لباس های مناسب در مسابقات کشتی شرکت کنند.
وی در پایان گفت:در چندماه آینده استارت خانه کشتی را میزنیم و ما الان ۱۴۸تا تشک کشتی داریم که ۳۰ درصد آن ها مشغول فعالیت است که باید این میزان به ۸۰ درصد برسد تا بتوانیم شروع به کار کنیم و مشکل بزرگ ما خوابگاه برای مسابقات بود که حدود ۲۰۰میلیون هزینه کردیم تا ۵ سال آینده از بحث خوابگاه تامین و منتظر چشم اندازهای چهارساله سیرجان هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.