×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نوروزی در سیرجان/ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نوروزی با غرفه های متنوع صنایع دستی و فرهنگی در محل پارک مسافر سیرجان در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه غرفه‌ های سوغات و صنایع دستی دایر است و به معرفی صنایع دستی و سوغات سیرجان و سایر شهرهای کشور می پردازد و تعداد ۱۶ غرفه به مسائل فرهنگی و مذهبی با حضور روحانیون شهرستان اختصاص دارد.

مسئول نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:طرح نیابتی زیارت کربلا،بحث رفاقت با شهدا،سلفی با شهدا،ترویج فرهنگ کتابخوانی و پاسخگویی به مسائل شرعی از موضوعات ارائه شده در این نمایشگاه است و در غرفه فرشتگان دخترانی که در آستانه سن تکلیف هستند با حجاب عکس می گیرند و بصورت فوری عکس خود را تحویل می گیرند.

کرانی اذعان داشت:در غرفه عفاف و حجاب به ارائه محصولات حجاب اختصاص دارد و آموزش بستن شال به بازدید کنندگان ارائه می شود و در غرفه بازی سعی شده است که بازی های ایرانی را جایگزین بازی های رایانه ای شود.

وی در پایان گفت:لازم بذکر است این نمایشگاه همه روزه تا ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ میزبان عموم شهروندان و مسافرین نوروزی خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.