×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
بسیار ساده‌لوحی است که بخواهیم شعار مرگ بر آمریکا را ندیده بگیریم

hoseini emam jomeبه گزارش  “سیرجان خبر”،حجت‌الاسلام سید‌ محمود حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ما اظهار داشت:‌ همپیمانان آمریکا تازه متوجه شدند که سفارتخانه‌‌های آمریکا جایگاهی برای جاسوسی سردمداران کشورها است.

وی بیان داشت: ملت ما پس از پیروزی انقلاب این مهم را درک کرد و جوانان دانشجو اقدام به تسخیر این لانه جاسوسی کردند و امروز هم همین ملت به پشتوانه مرام و راه ولایت‌ مقابل آمریکا ایستاده است و هرگز روز جهانی مبارزه با استکبار را فراموش نمی‌کند.

حسینی ۱۳ آبان را یادآور استقامت و ایستادگی مردم و جوانان ایران اسلامی علیه بیداد و ظلم آمریکا عنوان کرد و گفت‌: بسیار ساده‌لوحی است که بخواهیم شعار مرگ بر آمریکا را ندیده بگیریم و به استکبار امتیاز بدهیم.

وی با انتقاد از سیاست‌های سردمداران کاخ سفید تصریح کرد: اینها به دوستان خود هم رحم نمی‌کنند، چگونه می‌خواهند به ما رحم کنند در حالی که دم از متقاعد کردن دولت ما برای مذاکره می‌زنند، مجلس آمریکا ۳۰۰ میلیون دلار را برای عملیات ایذایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تصویب می‌کند.

امام جمعه سیرجان ابراز داشت: ملت ایران با این سیاست‌های آمریکا آشنا است و‌ هرگز در برابر شما کوتاه نمی‌آیند، زیرا‌ درس از مولای خود امام حسین (ع) خود درس گرفته‌اند.

حسینی در پایان اذعان داشت: چگونه پس از ۳۴ سال کسب عزت و اقتدار بخواهیم با دشمنی که خوی استکباری دارد و خیانت دائمی‌ وی علیه ملت ایران به اثبات رسیده کنار بیاییم، ‌استکبار بداند این ملت در خط ولایت و رهبری می‌ماند و با سر‌بلندی در مقابل سیاست‌های خصمانه آمریکا می‌ایستد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.