×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
بسیجیان سیرجانی اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش” سیرجان خبر”صبح امروز همایش اقتدار بسیجیان استان کرمان (در تجدید بیعت و میثاق با ولایت ) در حسینیه امام خمینی شهرستان سیرجان با حضور بسیجیان و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.


امام جمعه سیرجان در ابتدای این مراسم گفت: بسیجیان به عنوان سربازان ولی فقیه و رهبری همچنان در راستای استحکام بخشی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند وبعد از گذشت چهل دو سال، همچنان با افتخار، خود را آماده خدمت به مردم می‌دانند.
حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: طی دوسال گذشته تا کنون یکی از صحنه‌های حضور جهادگرانه بسیجیان در میدان مبارزه با کرونا ویروس را شاهد بودیم و باید افتخار کرد که این بسیجیان ما هستند که در همه مشکلات جامعه تا به امروز در کنار مردم بودند و در دوران دفاع مقدس هم در کنار نیروهای مسلح مدافع و نقش آفرین پیروزی براستکبار جهانی شدند.
وی خطاب به بسیجیان تاکید کرد: مخلص بودن و جهادی بودن در دل شما بسیجیان موج می‌زند و این خدمات رسانی همچنان با حضور مقتدرانه نشان از اخلاص و اقتدار شما هست.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در ادامه این مراسم گفت: حدود یک ماه پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی، امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادرنمودند با این عنوان که کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد، ۲۰ میلیون تفنگدار هم باید داشته باشد.

سرهنگ پاسدار علی دستوربا بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی حضوری فعال دارد و این نیروی مردمی برای دوستان مایه دلگرمی و برای دشمنان مایه ترس و هراس است گفت: بسیج توانسته است از ابتدای انقلاب تا به الان پوزه دشمنان انقلاب را به خاک بمالد و بسیج علاوه برحوزه‌های نظامی و امنیتی، در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی هم نقش‌آفرین شده است.

وی اذعان کرد: دشمن از بسیج و تفکر بسیجی به شدت ترس و واهمه دارد زیرا که روحیه و ازخودگذشتگی بسیجیان را کامل شناخته است و می‌داند که توان ایستادگی در برابر این شجره طیبه را ندارد.

سرهنگ پاسدار علی دستوری اذعان کرد: چالش هایی را که نظام سلطه به سرکردگی آمریکا برای نظام اسلامی ایجاد می کند بسیار متعدد است و امروز جنگ دشمن با ما یک جنگ ترکیبی است دشمنان این مرز بوم در تمامی عرصه های اقتصادی، علمی، فرهنگی و… ورود پیدا کردند و به هر طریقی می خواهند جلوی رشد کشور را بگیرند اما بسیج توانسته است در مقابله با این توطئه های دشمن نه تنها دفاع نموده بلکه در موارد متعدد به صورت افندی عمل کند و دشمن را متوقف کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.