×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
بسیج دنبال ایجاد عدالت در جامعه است

به گزارش “سیرجان خبر” فرمانده سپاه شهرستان سیرجان گفت: بسیج یک نیروی انقلابی، مکتبی، ولایتمدار و مردمی است وبسیج مجموعه‌ای است که تمام اقشار مردم به‌صورت داوطلبانه بدون مزد و منت در کنار تمامی دستگاه‌ها در راستای امنیت و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و این مهم یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

سرهنگ پاسدار علی دستوری با بیان اینکه بسیج فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت‌ساز جامعه است اذعان کرد: بسیج از ملت و ملت از بسیج جدا نیست و بسیج پاره تن مردم است و این رمز شکست ناپذیری ملت بزرگ ایران است.

سرهنگ دستوری گفت: حضرت امام خمینی(ره) با ایجاد بسیج نقش مردم را در تصمیم گیری کشور ترسیم کرد، پس از تشکیل بسیج مستضعفین چیزی نگذشت که بزرگترین جنگ به ما تحمیل شد و همه ابرقدرت‌ها از جمله آمریکا، شوروی سابق، اروپا و هر کشوردیگر که اهداف و منافعی داشت دست به دست هم دادند، تا یک سد را در مقابل ملت ایران ایجاد کنند تا بتوانند مانع رشد این انقلاب شوند، اما بسیج جانانه به میدان آمد، بن بست ها را شکست و در بحث امنیت دفاعی و نظامی خوش درخشید، با همین تفکر بسیجی، امروز ایران اسلامی در عرصه نظامی آنچنان به قدرت بازدارندگی رسیده است که دشمنان این مرز و بوم نمی توانند فکر حمله نظامی را در مخیله خود بگنجانند.

وی گفت:بسیج علاوه بر عرصه امنیت نظامی و دفاعی در بحث امنیت اقتصادی، امنیت فرهنگی، امنیت سیاسی، امنیت اجتماعی، امنیت سایبری و امنیت زیست محیطی نقش بسیار ارزنده ای را ایفا کرده است.


فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان گفت: فرهنگ مثل هوا است اگر این هوا آلوده باشد نمی شود نفس کشید اگر مسموم باشد کشنده است و در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی نقش موثر دارد.

سرهنگ دستوری بیان کرد: امروز بسیج درمقابله با تهاجم فرهنگی دشمن با ترویج فرهنگ اسلام ناب، فرهنگ قرآن و عترت، فرهنگ شهید و شهادت، فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی خوش درخشیده است.

وی اذعان کرد: بسیج با هدف پرورش نیروهای جوان مومن، متدین و انقلابی در عرصه امنیت فرهنگی برنامه های متعددی از جمله یادواره شهدا، برنامه های ملی ومذهبی، برپایی نمایشگاه و…. را اجرا می نماید و همچنین تولیدات فرهنگی فاخر را در کارنامه خود دارد.


سرهنگ پاسدار علی دستوری بیان کرد: مبنای جمهوری اسلامی عدالت است چرا که مبارزه با ظلم، فساد و تبعیض مطالبه عمومی مردم است و بسیج دنبال ایجاد عدالت در جامعه است.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان گفت: دشمن بسیج را در همه میدان ها می بیند و طبیعی است که دشمنی می‌کند چون بسیج از اول انقلاب با اقتدار در مقابل دشمنان این مرز بوم ایستاده است و تمام توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.