×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بصیرت اسلامی و شناخت دشمن از اصول مبارزه است

به گزارش “سیرجان خبر”، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیرجان با قدردانی از مردم در ارتباط با عزاداری‌های پرشور و باشکوه بر نماز ظهر عاشورا تاکید کرد و افزود: حضورهای گسترده در مراسم مذهبی و نمازها موجب وحشت دشمن و صحنه را خالی ندیدن است تا بتواند حتی با حرفی علیه ما توطئه کند و مراسم شام غریبان هم سنتی است که باید به خوبی برگزار شود و ارزش‌های دینی و ارادت مردم به اسلام را به جهانیان برساند.

امام جمعه سیرجان با تسلیت ایام عزای حسینی گفت: بصیرت اسلامی و شناخت دشمن از اصول مبارزه است، چراکه وقتی این بصیرت و شناخت نباشد معاویه‌ها و یزیدیان به راحتی می‌توانند با تهدید و تطمیع‌ها نیروی خود را تامین کنند و در مدت زمان کوتاه موفق شوند با اسلام آمریکایی بر مردم حاکمیت داشته باشند.

وی بر ثبات قدم در دین تاکید و اظهار کرد: اگر مسلمانان این صفت را داشتند به راحتی دست از مولا علی و یا ابا عبدالله نمی‌کشیدند و بر لشکر یزید و معاویه افزوده نمی‌شد و اسلام را غریب نمی‌گذاشتند که لشکریان جهالت بتوانند صحنه را خالی ببینند و هر ظلمی را علیه اسلام کنند.

امام جمعه سیرجان سکوت کشورهای مسلمان و مجامع بین‌المللی را پس از فاجعه منا نکوهش کرد و بیان داشت: تنها جمهوری اسلامی و رهبری نظام، بی‌کفایتی آل‌سعود در اداره مناسک حج را به جهانیان اعلام کردند در حالی که باید مسلمانان با اقدام هماهنگ بر اجرای این مراسم را عهده‌دار شوند تا عربستان بداند در مسئله حج مسلمین عاجز است و لیاقت ندارد.

وی به مسئله اجرای برجام هم اشاره کرد و افزود: هنوز دشمنی که با پیشنهاد خود بر میز مذاکرات هسته‌ای نشسته‌اند باز هم گزینه‌های مختلف را روی میز دارند و حرف از تهدید و تحریم می‌زنند و ما اعلام می‌کنیم هیچ اعتمادی به استکبار نداریم و باید دولت و مجلس نقش نظارتی خود را در اجرای این برجام داشته باشند و مبادا با فریب بخواهند با ملت ایران رفتار کنند.

امام جمعه سیرجان بر دقت و حساسیت در فروش اورانیوم غنی شده تاکید کرد و گفت: دولت و مجلس این فروش را مرحله به مرحله و به گونه‌ای انجام دهند که دست ما خالی نشود و جایگزین هم داشته باشیم.

حسینی در پایان گفت: مستکبران همیشه درصدد چپاول و غارت و ظلم به مظلومان عالم هستند و این خوی استکباری آنان موجب شده تا با اسلام دشمنی کنند و درصدد مبارزه با مسلمانان واقعی باشند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.