×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
بهترین راه مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی و مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: ما به دنبال قطع ارتباط با دنیا نیستیم و مایلیم ارتباط داشته باشیم، اما در این ارتباط  هدف ما حفظ عزت، کرامت و اقتدار ملت ایران و نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: طرح دشمن در حقوق بشر، مبحث هسته‌ای و اقتدار موشکی بهانه‌ای است که ملت ایران دست‌ها را بالا ببرد و تسلیم دشمن شود که این برای ما قابل پذیرش نیست.

امام جمعه سیرجان، بهترین راه مقابله با تحریم‌ها را اقتصاد مقاومتی و مقابله با تهاجم فرهنگی را گسترش ابعاد کار فرهنگی در مسیر ارزش‌ها و اصولی اسلام عنوان کرد.

حسینی اضافه کرد: دشمنان به اقتصاد و فرهنگ ما پس از ناتوانی در رویارویی نظامی در هشت سال دفاع مقدس، به توطئه‌ها و ناامن کردن منطقه، پرورش و تاسیس تروریست همت گماشتند که بازهم شکست خوردند.

وی متذکر شد: ملت ایران با وحدت و همبستگی باید بر تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمنان پیروز شود و امروزه می‌بینیم هیچ اعتمادی به آمریکا نیست همان طور که رهبری نظام این مطلب را اعلام کردند.

امام جمعه سیرجان، پیشرفت‌ها و پیروزی‌های به دست آمده در عراق و سوریه را قابل تقدیر دانست و افزود: امیدواریم ملت عراق و سوریه و ارتش این دو کشور با دشمنان تا پیروزی نهایی مقابله کنند.

حسینی تأکید کرد: بر ما روشن است که دخالت آمریکا و اروپا در منطقه نمی‌گذارد مردم آرامش و امنیت داشته باشند، در روزهای اخیر با دستگیر شدن افسران آمریکایی و فرانسوی در استان حلب توسط حزب‌الله لبنان، دخالت مستقیم آمریکا و اروپا در فعالیت‌های تروریستی نیز بر جهانیان روشن شد.

وی متذکر شد: امیدواریم سران غرب و آمریکا دست از این همه ظلم و ستم و کشتار مردم بردارند تا تروریست هم که در حال زوال است نتواند دوباره رشد کند.

امام جمعه سیرجان در خطبه اول به سخنان رهبری معظم در دانشگاه امام حسین (ع) اشاره کرد و ابراز داشت: براساس فرموده رهبر معظم انقلاب، ملتی که تمام امکانات را به میدان آورد و بر خدا توکل کند پیروز است.

حسینی با تأکید بر کسب فیض از اوقات و لحظات ماه شعبان و رمضان و فرصت تقرب و کسب تقوا در این ایام خواستار آمادگی مساجد برای ماه رمضان و مشارکت مردم در نظافت آنها شد و گفت: در این ایام نیز باید غبار دل را هم پاک کرد تا بیشتر بتوان از اوقات ماه رمضان بهره گرفت.

وی، خواستار حضور مردم و به ویژه جوانان در طرح کلاس‌های آموزشی نهج‌البلاغه، قرآن کریم و تفسیر قرآن با حضور اساتید کشوری در سطح شهرستان شد و ادامه داد: مراحل ثبت‌نام در ادارات و فرمانداری و سازمان تبلیغات و دفتر امام جمعه آماده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.