×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بهره‌برداری از ۷ طرح کشاورزی در شهرستان سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” عباس ملایی با اشاره به اینکه به زودی هفت طرح کشاورزی در شهرستان سیرجان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، طرح پرورش شتر مرغ در دهستان سعادت آباد در روستای اسلام آباد است که با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال برای سه نفر را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از افتتاح طرح گلخانه هیدروپونیک (بدون خاک) توسط شرکت نیروگستر سیر شهرستان سیرجان در ایام دهه فجر در دهستان حومه منطقه تجاری خبر داد و تصریح کرد: این طرح با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و برای سه نفر شغل ایجاد می‌کند.

ملایی طرح پرورش بوقلمون در شهر زیدآباد در روستای چاه شور را یکی دیگر از طرح‌های قابل افتتاح در سیرجان خواند و افزود: این طرح با اعتبار دو میلیارد و۵۰۰میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال برای دو نفر را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طرح گلخانه گل لیلیوم در سیرجان با اعتبار چهار میلیارد و۶۰۰میلیون ریال در دهستان حومه روستای دولت آباد افتتاح شده و زمینه اشتغال برای سه نفر را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از افتتاح دو طرح آبیاری تحت فشار در سیرجان از محل اعتبارات شورای عالی آب خبر داد و تصریح کرد:این دو طرح در دهستان حومه روستای شریف آباد با اعتبار ۸۴۰میلیون ریال افتتاح شده و زمینه اشتغال برای سه نفر را ایجاد می‌کند.

ملایی گفت: گلخانه سبزی و صیفی در دهستان حومه روستای شریف آباد با اعتبار دو میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و برای سه نفر شغل فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های یاد شده از محل اعتبارات شورای عالی آب، ستاد توسعه بخش کشاورزی و تسهیلات زود بازده افتتاح می‌شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.