×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
بوستان خانواده درسیرجان احداث شد/تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”بوستان خانواده در زمینی به مساحت ۵۴۰۰ مترمربع در شهرک ابوالفضل درختکاری و افتتاح شد.
آیین گرامیداشت روز درختکاری با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح از سوی دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی شهرستان سیرجان آغاز شد.
این مراسم که با همکاری شهرداری سیرجان، دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و آموزش و پرورش برگزار شد، در این مراسم از سوی رییس اداره آموزش و پرورش، نماد سازمان دانش‌آموزی به شهردار سیرجان اعطا شد.
در ادامه شهردار سیرجان طی سخنانی در جمع شهرداران مدارس گفت: قبول مسوولیت شهردار مدرسه برای دانش‌آموزان یک فرصت مناسب برای تجربه کار مدیریتی است و شهرداران مدارس در مدارس و محله بعنوان بازوان اجرایی شهرداری هستند و این تمرینی برای مسوولیت پذیرتر کردن نوجوانان نسبت به محیط و محله زندگی خود در ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک است.
همچنین اکبر محیاپور رییس اداره آموزش و پرورش شهرداران مدارس را دارای مسوولیتی اجتماعی دانست و اضافه کرد: انتخاب شما به عنوان شهردار مدرسه فرصتی برای تمرین مشارکت اجتماعی است و می‌تواند به شما در مسوولیت‌های مختلفی که بعدها می‌پذیرید کمک کند تا نقش موثری در شهر و جامعه خود ایفا کنید.
در ادامه آیین روز درختکاری که تنی چند از مسوولین شهرستان، اعضای شورای شهر، اهالی و ساکنین شهرک ابوالفضل، دانش‌آموزان حضور داشتند، با اقدام و تلاش سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، پارک خانواده در زمینی به مساحت ۵۴۰۰ مترمربع با اجرای جدول‌گذاری، سنگ فرش، روشنایی و تاسیسات، خاکریزی و نقاشی، احداث زمین‌ ورزشی و نصب میز تنیس با اجرای جشن باشکوه روز درختکاری در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و توجه ویژه‌ به مناطق فاقد فضای سبز و امکانات رفاهی و خدماتی، ۸۰۰اصله نهال توسط مسوولین، دانش‌آموزان و ساکنان محل کاشته و هزار اصله نهال رایگان بین شهروندان توزیع شد.
بابک سعیدی مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در این رابطه از شهروندان خواست نسبت به حفظ و نگهداری پارک‌ها و فضای سبز شهری، با مجموعه شهرداری نهایت همکاری را داشته باشند.
گفتنی است قبل از برگزاری مراسم روز درختکاری، اهالی منطقه در حرکتی شایسته و قابل تحسین، اقدام به پاکسازی محوطه اطراف بوستان خانواده کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.