×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش گروه سیاسی “سیرجان خبر”، متن این بیانیه به شرح ذیل است…

بسمه تعالی

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

در سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خداوند متعال را برای این نعمت بزرگ سپاس می‌گوییم و به ملت قهرمانی که با تبعیت از مقتدای خود امام راحل عظیم الشان(ره) افتخار این انقلاب عظیم را به نام خود ثبت نمودند، درود می‌فرستیم. ملتی که ادامه حیات خود را به برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام آیت‌الله العظمی خامنه‏‌ای (مد ظله العالی) در مسیر پر تلاطم دنیای کنونی می‌پیماید و اکنون در جایگاه شایسته‌ای از ثبات و اقتدار ملی قرار دارد که با تمدن نوین اسلامی – ایرانی خود، جهانیان را به تحسین واداشته است.

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار ۲۵۰۰ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت کلمه تمام مردم کشور، رهبری حکیمانه پیر و معمار انقلاب و استعانت و توکل بر خداوند مهربان بدست آمد و توانسته است تا قله های علم و فناوری را در جهان فتح نماید. بدون شک، علم و دانش بهترین محور وحدت در کشور است چرا که علم و دانش موضوعی ملی است که فارغ از نگاه‌های جناحی و سیاسی می‌تواند وحدت کلمه و هویت ملی را در کشور تقویت نماید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان به نمایندگی از دانشجویان بسیجی در اقصی نقاط جهان به ملت عزیز خود اعلام می کنیم با خود و خدای خود عهد می بندیم پشتیبان ولایت بوده و تا رسیدن به قلل رفیع اسلام و اهتزاز درآوردن پرچم لا اله الا الله از پا ننشینم،( پس همچون سال‌های پیش، سالهای حماسه و افتخار این سرزمین، مهمترین ویژگی انقلاب و مردم عزیزمان یعنی عنصر ولایت‌پذیری را در معرض دید همگان قرار داده و با لبیک به خواست رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام آیت الله العظمی خامنه‏‌ای (دام ظله العالی) خیابان‌های این سرزمین را با گام‌های استوارمان لبریز از حماسه حضور می سازیم.)

و ۲۲ بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر بر همه ی ایرانیان و مسلمانان جهان مبارک باد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.