×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیرجان به مناسبت سی امین سالروز تاسیس بسیج دانشجویی

به گزارش “سیرجان خبر” اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد گردید. حضرت امام خمینی (ره)
دوم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه است. بسیج دانشجویی نماد بصیرت و زمان شناسی و پشتیبانی از ولایت در تمامی عرصه هاست.
سالروز صدور فرمان تاریخی تشکیل بسیج دانشجویی، یادآور نگاه عمیق و آینده نگر حضرت امام خمینی(ره) به دانشجویان این مرز و بوم می باشد چراکه این قشر سرنوشت ساز با مسئولیت خطیر خویش، در نقش مدافعان ارزش های اصیل اسلام و انقلاب ، همواره در صحنه حاضر بوده و نقش بسزائی در پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی ایفا نموده اند. بسیج دانشجویی هر کجا که تهدیدی اعم از داخلی و یا خارجی فکر به چالش کشیدن انقلاب اسلامی را متصور شد، با قدرت و صلابت تمام حاضر شده و با همان روحیه جهادگرانه دوران دفاع مقدس، به دفاعی مقدس از آرمان‌ها و دستاوردهای این انقلاب پرداخته است .
بسیج دانشجویی با روحیه حماسی و انقلابی خود همچنان همت خود را بر تأمین نیازهای اساسی نظام اسلامی و تربیت مدیران انقلابی کارآمد همراه با رشد و بالندگی در تمامی میدان های علمی، فکری و فرهنگی و سیاسی متمرکز نموده و تعالی روز افزون علمی دانشگاه ها جهت جبران هرچه سریعتر عقب ماندگی های تحمیلی از جانب تمدن روبه زوال غرب به مردم ایران را، بصورت خاص، پیگیری می نماید.
دانشجویان بسیجی همواره خود را برای مبارزه با استکبار جهانی و دنباله های داخلی آنان، آماده نگه داشته و با در نظر گرفتن آرمان های والای انقلاب اسلامی، تمام همت خود را برای تحقق و به ثمره نشستن آنها به کار خواهند برد.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.