×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بیانیه منتسب به ۱۷۵ خانواده شهید ساختگی است / پیام شهدا سازش ناپذیری است

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان، در پی انتشار خبری مبنی بر بیانیه جمعی از خانواده‌های شهدا در اعتراض به سوءاستفاده از مراسم تشییع شهدا به سراغ روح الله علیرضایی ماهانی فرزند شهید اکبر علیرضایی رفته و از چرایی بیانیه از او سئوال کردم.
 خودتان را معرفی نمائید؟
روح‌الله علیرضایی ماهانی فرزند شهید اکبر علیرضایی ساکن ماهان، کارمند استانداری کرمان و به کسوت مداحی اهل بیت نیز مفتخرم و همچنین مسئول هیئت محبین اهل بیت رزمندگان اسلام فعالیت و درعرصه فرهنگی یکی از فعالان شهر ماهان هستم.
درمورد این بیانیه توضیح دهید؟
بنده امروز صبح از طریق چند نفر از دوستان مطلع شدم که چنین بیانیه‌ای با امضای ۱۷۵ نفر از خانواده معظم شهدا بر روی تعدای از سایت‌ها قرار گرفته که اسم بنده هم بدون اطلاع حقیر جزو امضاء کنندگان این بیانیه بود که خبر منتشر شده با امضاء بنده در برخی رسانه ها ساختگی و کذب محض است و حق قانونی خودم می‌دانم تا در این زمینه پیگیری کنیم.
نظر شخصی خودتان را بیان نمایید
بنده معتقدم که تفحص این ۲۷۵ شهید، مخصوصا ۱۷۵ شهید غواص که با دست بسته پیدا شده‌اند در این مقطع از زمان حرف‌های زیادی را برای ملت و دولت‌مردان ما دارد و آن اینکه با دست بسته زنده به گور شدیم اما ذلت نپذیرفتیم و سازش نکردیم.
همچنین اعتقاد راسخ دارم که فصل‌الخطاب همه ما مخصوصا مسئولین نظام، رهنمودها و منویات مدبرانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است که بارها در بیاناتشان هم پشتیبانی خود را و هم تذکرات لازم را به تیم مذاکره کننده داده است.
درپایان صحبتی اگر دارید بفرمائید.
بنده عرض می‌کنم که خبری که منتشر شده با ارقام مختلف و متفاوت امضا کنندگان بر روی برخی سایت‌ها قرار گرفته است که این خود جای تامل بیشتری دارد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.