×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بیمارستان ۵۰ تختخوابی نیروی دریایی در سیرجان افتتاح شد

bimarestanبه گزارش“سیرجان خبر” در مراسم افتتاح این بیمارستان،فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه بر طبق رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا محرومیت زدایی در مناطق دریایی و سواحل دریا با همکاری نیروی دریایی صورت می‌گیرد،اظهارکرد:امروز علاوه بر توان امادگی و دفاعی،در ساخت بیمارستان‌ها و مراکز فرهنگی اقداماتی انجام شده است.

امیرحبیب الله سیاری افزود: خوشبختانه این ماموریت با موفقیت در ساخت درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در مناطق جنوب به پایان رسیده و یا در حال انجام است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: در حال حاضر ساخت بیمارستان‌ها و مراکز فرهنگی در مناطق و سواحل شمالی نیز اغاز شده است.

فرمانده ناوگان آمادگاه جنوب در سیرجان نیز اظهار کرد: زیربنای بیمارستان «ولایت» بیش از ۴ هزار متر مربع است که دارای بخش‌های داخلی،چشم،دندانپزشکی،اورژانس و قلب است.

ناخدا افشین اسکندرزاده تصریح کرد:تاکنون برای ساخت و تجهیز این بیمارستان بیش از ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات آمادگاه دریایی هزینه شده است که برای توسعه و تکمیل آن در آینده و تامین تجهیزات بیشتر حدود ۳۵ میلیارد ریال  دیگر نیاز است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.