×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
تبلیغات زودهنگام به بهانه های مختلف/عدم حضور احتمالی حسینی و نخعی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، شمارش معکوس برای آغاز انتخابات مجلس دهم آغاز شده است، هر چند برخی ها اعتقادی به این موضوع ندارند اما می توان رد پای رقیبان انتخابات دهم را در محافل رسمی و غیر رسمی به خوبی مشاهده کرد.

رقبای مطرح این روزها از هر روشی استفاده می کنند تا خود و  کارهایشان بیشتر دیده شود، در سیرجان همیشه بحث انتخابات بیشتر از سایر حوزه های انتخابیه داغ  بوده اما انتخابات مجلس دهم شکل دیگری خواهد داشت آن هم بخاطر حضور یک چهره اصلاح طلب نزدیک به دولت.
* اوایل دی ماه سال گذشته بود که در یک اقدام زود هنگام اصلاح طلبان سیرجان ابراهیم جهانگیری را به عنوان گزینه اصلی خود برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی معرفی کردند، جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور است که این روز ها خود را برای ورود به عرصه انتخابات آماده می کند.

فضای سیاسی اصلاح طلبان این روز ها کمی آشفته به نظر می آید چرا که برخی رایزنی ها برای کاندیداتوری جهانگیری از حوزه انتخابیه بافت انجام گرفته اما این گفته هنوز در حد یک شایعه است.

جهانگیری که بعنوان یک رقیب برای شهباز حسن پور و منصور آبیار محسوب می شود،  چندان در بین مردم سیرجان شناخته شده نیست و همین امر بعنوان یک برگ برنده برای رقیبان وی محسوب می شود.
از سویی دیگر جهانگیری این روز ها زیاد در سیرجان دیده می شود و رسانه های همسو با وی نیز در هر شماره از نشریه خود با انتشار اخبار آموزش پرورش استان سعی در شناساندن چهره او به مردم را دارند.
* شهباز حسن پور نماینده فعلی مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز سعی دارد برای سومین بار متوالی وارد گود انتخابات شود، حسن پور که از چهره های میانه رو همسو با علی لاریجانی و محمد رضا باهنر در بهارستان است در دوره هشتم مجلس توانست از سد سید احمد حسینی نماینده با سابقه سیرجانی ها بگذرد و کرسی سبز بهارستان را تسخیر کند، در دور نهم نیز رقیب اصلی وی منصور آبیار با یک رقابت تنگاتنگ با شهباز حسن پو نتوانست به مجلس راه پیدا کند.
شهباز حسن پور که با فعالیت های زود هنگام انتخاباتی مخالفت کرده است این روز ها سعی می کند از هر رسانه ای برای دیده شدن استفاده کند و با حضور چشمگیر خود در مراسم های مختلف حضور پررنگی در شهرستان داشته باشد، شبکه های اجتماعی هم در امر تبلیغات انتخاباتی برای این نماینده معروف به اعتدال گرا فعال شده اند.
* منصور آبیار سومین نامزد انتخاباتی مجلس دهم است که از چهره های مطرح اصولگرا در شهرستان سیرجان محسوب می شود، وی با شهباز حسن پور رقابت دیرینه ای دارد و شانسش برای رسیدن به بهارستان بیشتر از سایر رقبا است.

در ماه های گذشته اصولگرایان در انتخاب گزینه خود برای کاندیداتوری از میان منصور آبیار و سید احمد حسینی مردد بودند اما طبق شنیده ها حسینی قصد دارد از حوزه انتخابیه کرمان برای مجلس خبرگان ثبت نام کند و میدان را برای آبیار خالی خواهد گذاشت.
آبیار که پس از افشای فساد مالی در شهرداری سیرجان از این معرکه رو سفید بیرون آمد، بیش از پیش در میان مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده و با توجه به رای بالای وی در انتخابات نهم قطعا رقیب سختی برای اصلاح طلبان و حسن پور خواهد بود.
*شیخ علی نخعی، معاون دادگستری کرمان هم یکی دیگر از چهره هایی بود که قصد ورود به انتخابات از حوزه انتخابیه سیرجان را داشت اما روز های گذشته در مصاحبه ای از عدم کاندیداتوری خوددر انتخابات مجلس خبر داده است.
به هر حال تا انتخابات پیش رو زمان زیادی باقی مانده است و باید صبر کرد و دید این بار بخت و اقبال عمومی با چه کسی همراه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.