×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
تبیین فرهنگ ایثار،شهادت و مقاومت برای نسل جوان و نوجوان یک ضرورت است/بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در سیرجان اجرا می‌شود

به گزارش “سیرجان خبر” سرهنگ پاسدار علی دستوری ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در سیرجان اجرا می‌شود اذعان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه ، رژه خودرویی،عرضه تولیدات فرهنگی و هنری در تمامی حوزه های مقاومت با موضوع شهداء و دفاع مقدس در فضای مجازی از این برنامه هاست.

وی نواختن زنگ مقاومت و ایثار درمدارس ، نشست های روشنگری و بصیرتی در حوزه های مقاومت ، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ، مسابقات ورزشی، کتابخوانی و تیراندازی ، روایتگری دفاع مقدس ، کوهپیمایی و کوهنوردی بسیجیان را از دیگر برنامه ها برشمرد.

سرهنگ پاسدار علی دستوری هشت سال مقاومت رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی را برگ زرینی از تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت برای نسل جوان و نوجوان کشور یک ضرورت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.