×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
تجدید میثاق بسیجیان با شهدا،هرگز زیر بار ذلت نخواهیم رفت

به گزارش “سیرجان خبر” فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در ابتدای مراسم آیین غبارروبی گلزار شهدای شهرستان سیرجان با اشاره به پیام اخیر امام خامنه­ ای در خصوص بسیج اذعان کرد: بسیج را با اخلاصش می‌شناسیم حرکت بسیج  للله و برای خداست، بسیج را با ایمانش می­ شناسیم ایمان و توکل بسیجی به خداوند متعال  قرص و محکم است، بسیج را به ولایت ­مداریش می­شناسیم .


 سرهنگ دستوری با اشاره به اینکه ۴۱ سال است از تشکیل بسیج مستضعفین می­ گذرد گفت:  به فضل الهی و با جرأت می‌گویم بسیج ذره ای از راه نورانی ولایت جدا نشده است و هرگز از این مسیر جدا نخواهد شد، بسیج محکم و استوار در مسیر ولایت و پشتیبان ولایت در راستای تحقق اهداف و آرمان­ های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج را به مردمی بودنش می­ شناسیم اظهار کرد: همه مردم در بسیج حضور دارند و بسیج  پذیرای همه اقشار مردم است وضمن اینکه سیاست ما در بسیج جذب حداکثری و دفع حداقلی می باشد خط قرمز این نهاد انقلابی، فتنه گر، معاند و ضد انقلاب است.

سرهنگ دستوری گفت: بسیج و بسیجیان از اول انقلاب در کنار انقلاب بوداند و هرجا که دشمنان انقلاب برای نظام اسلامی چالش ایجاد کرده و مشکلاتی به وجود آورده اند، بسیج با بصیرت و هوشمندی در خط ولایت، این نظام را حفظ کرده است و به فضل الهی تا آخر در کنار انقلاب خواهد ماند و انشاءالله این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)متصل خواهد شد.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات آمریکا هیچ تغییری در سیاست های ما ایجاد نخواهد کرد، اما عده‌ای در گوشه و کنار زمزمه‌هایی می‌کنند که باب مذاکره باز شده است و می توانیم با مذاکره مشکلات را حل کنیم این خیال پوچ و باطلی است زیرا مقامات جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکایی بارها به صراحت اعلام کرده ­اند ایران دشمن ما است و مقابله با موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یک خط استراتژیک در دستور کار خود دارند آنها می‌خواهند که جمهوری اسلامی نباشد و البته این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با تاکید براینکه آمریکایی‌ها دشمن نظام  و انقلاب اسلامی هستند بیان کرد: آمریکا یی­ ها در طول چهار دهه که از انقلاب اسلامی می­گذرد تمام توان خود را گذاشته ­اند تا انقلاب اسلامی نباشد ولی تا کنون راه به جایی نبرده ­اند و این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و جمهوری اسلامی به فضل الهی و با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

سرهنگ دستوری افزود: آمریکا و متحدان اروپایی­ اش در عرصه جنگ نظامی از ما شکست خورده­ اند و اگر امروز هم بخواهند در این عرصه غلطی بکنند شکست سختی به آن­ها تحمیل خواهد شد، مستکبرین در عرصه جنگ فرهنگی به دنبال تغییر باورهای ما بودند و هدفشان این بود که جوان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی مثل جوان نسل اول انقلاب فکر نکند که در این عرصه هم شکست خوردند و انقلاب اسلامی نسل چهارمی مثل شهید حججی ها را پرورش داد که در مسیر نسل اول انقلاب همانند حاج همت ها و شهید سلیمانی  قدم برداشتند و این راه ادامه دارد.

این مقام مسئول گفت: شیطان بزرگ در جنگ داخلی و فتنه هم از ما شکست خورده است لذا آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی تحریم را آخرین حربه خود می‌دانند و تحریم ها یکی از اهرم های آمریکا و متحدان اروپایی آمریکا برای مقابله با ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنانی که کمر همت را بسته اند تا به وسیله تحریم ها انقلاب اسلامی را نابود کنند و تا زمانی که به اثرگزاری آن اطمینان داشته باشند، آیا این سلاح را به راحتی و با مذاکره بر زمین می گذارند؟ خیر این باور غلطی است زیرا در مذاکراتی که سال های اخیر انجام شد آنها به بهانه ­های مختلف در طول این مذاکرات تحریم ­ها را افزایش دادند و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده­ اند.

سرهنگ دستوری بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی دست از تحریم برمی­ دارند که به این نتیجه برسند تحریم ها اثر ندارد و ناکارآمد است و اگر دشمن به این قطعیت برسد سلاح تحریم را بر زمین خواهد گذاشت و تسلیم می­ شود ودشمنان وقتی ناامید می­ شوند که مسئولین ما مشکلات معیشتی کشور را به مذاکره گره نزنند، صحبت از جیب خالی و خزانه خالی نکنند، نگاهشان به داخل باشد، اگر این اتفاق صورت پذیرد دشمن متوجه می­ شود تحریم­ ها راه به جایی نخواهند برد.


وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: ما برای مقابله با تحریم‌ها دو راه داریم یکی رفع تحریم و دیگری بی اثر کردن تحریم، گزینه اول یعنی رفع تحریم ها را امتحان کردیم و برای آن سال ها مذاکره نمودیم اما اثر گزار نبود و نه تنها تحریم­ ها برداشته نشد بلکه بیشتر و شدید تر هم شد راه دوم بی اثر کردن تحریم­ ها است که برای رسیدن به آن باید به توانمندی­ ها و ظرفیت ­های داخلی تکیه کرد و در مقابل مشکلات سینه سپر کنیم البته آغاز کار ممکن است با سختی همراه باشد ولی فرجام خوب و خوشایندی خواهد داشت و دشمن مایوس می گردد.

وی در پایان اشاره کرد: ما بسیجیان که امروز در جوار قبور مطهر شهدا گرد هم آمده­ ایم ضمن تجدید پیمان با شهدا و ولایت سوگند یاد می­کنیم که از مسیر نورانی شهدا در پیشبرد آرمان­ های بلند انقلاب اسلامی ذره ­ای عقب نشینی نخواهیم کرد و با تاسی به سرور و سالار شهیدان و شعار هیهات من الذله هرگز اجازه نخواهیم داد که عزت و سربلندی ملت غیور ایران ذره ای خدشه ­دار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.