×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
تجلیل از مقام پرستار در آمادگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی سیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسمی به همین مناسبت با حضور مسئولین و جمعی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان سی تختخوابی ولایت نیروی دریایی در آمادگاه ناوگان جنوب نداجا برگزار شد و از پرستاران این بیمارستان تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای مراسم دکتر فصیحی جانشین رییس بیمارستان ولایت آمادگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ضمن گرامیداشت روز پرستار به بیان حدیثی از پیامبر اسلام پرداخت و گفت: کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش کند خواه نیاز او برآورده شود یا نه ؛ همانند روزی که از مادر متولد شده است گناهان او پاک می گردد.

وی افزود : حرفه پرستاری ترکیبی است از رحمت ، عطوفت ، مهربانی و مراقبت و از سوی دیگر دانش ، معرفت ، تجربه و مهارت که الحمدا… پرستاران و مجموعه کادر درمانی بیمارستان ولایت از این ترکیب ارزشمند بهره مند هستند، و شما باید بدانید کاری که در این حرفه مقدس انجام می دهید را هیچ گونه از لحاظ مادی و مالی نمی توان ارزش گذاری کرد ، و کار و حرفه شما عزیزان از لحاظ معنوی در نزد پروردگار بسیار باارزش است.

در ادامه این مراسم، فرماندهی آمادگاه ناوگان جنوب ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر، و نیز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت : پرستاران در دوران انقلاب خدمات شایسته ای را انجام دادند، در بحبوحه آن روزها ، با ایثار و گذشت به کمک انقلابیون و مجروحان انقلاب پرداختند و فداکاریهای بسیار کرده و سختیهای زیادی متحمل شدند.

ناخدایکم منصوری مقدم با بیان کلامی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر تلفیق علم و دانش، و احساس و عواطف انسانی در حرفه پرستاری تشریح کرد: پرستاران در دوران دفاع مقدس هم وظایف خود را در کنار پزشکان و دیگر کارکنان حوزه بهداشت و درمان به بهترین نحو ممکن انجام داده و ایثارگری ها نمودند و الگوی کاملی از ادغام دانش همراه با معنویت، اخلاق و انسانیت بودند که به فرموده بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)این با ارزشترینِ کمالات، و در زمره عبادات طراز اول است.

وی در پایان گفت: به نظر من پرستاران و همه کسانی که به سرنوشت بیماران و به سلامتی اهمیت می دهند و در حوزه بهداشت و درمان فعالیت دارند بایستی مورد توجه ، محبت و اهمیت هر چه بیشتر مسئولان و آحاد مردم قرار گیرند که این هم برای جامعه و هم برای ارتقا سلامت کشور بسیار مفید خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از پرستاران بیمارستان ولایت آمادگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی با اهداء گل و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. علی

    سلام.درود بر پرستاران زحمتکش.امیدوارم مسئولان شبکه بهداشت هم از مسئولین نیرودریایی یاد بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.