×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
تجلیل از کادر درمان  شهرستان سیرجان به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر+تصاویر

به گزارش “سیرجان خبر” صبح امروز طی مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان سیرجان و جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر از پرستارن خدوم بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان تجلیل شد.

امام جمعه شهرستان سیرجان در ابتدای این مراسم گفت: قیامامام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و احیا اسلام ناب محمدی و دفاع از ارزش ها و مقابله با ظلم استکبار بوده است.

حجت السلام حسینی گفت: از تمامی زحمات کادر درمانی قدردانی میکنیم و امروزه کادر درمان درصف اول مبارزه با ویروس کرونا هستند و انشاالله به زودی زود این ویروس منحوس ریشه کن خواهد شد.

سرهنگ پاسدار علی دستوری در ادامه این مراسم گفت: هفته امربه‌معروف و نهی از منکر با آغاز محرم و قیام امام حسین (ع) که برای احیای امربه‌معروف و نهی از منکر و زنده کردن دین بود، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) به تاریخ درس استقامت، ایستادگی، حریت و آزادگی داد افزود: آزادگی و بصیرت راه روشنی بود که همه شهدای کربلا به‌ویژه امام حسین (ع) به ما آموختند.

وی اظهار داشت: امام حسین (ع) شهید امربه‌معروف و نهی از منکر است و درواقع قیام خونین کربلا بر پایه این امر مهم بود و ما شیعیان به خاطر عشق و علاقه‌ای که به سیدالشهدا داریم باید به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

سرهنگ دستوری گفت: از زمانی که بیماری کرونا به کشور ما وارد شد، همه دغدغه خادمان سلامت برطرف نمودن نگرانی ها و دغدغه مردم عزیزمان از این بیماری بوده است و در این روزها شاهد صحنه ها و رشادتهایی بودیم که کلمات قادر نیستند حق آن را ادا نمایند این رشادتها یادآور خاطراتی است، که در دوران دفاع مقدس  شاهد بودیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با ویروس کرونا گفت: جلو گیری از ویروس کرونا حسنه است و کمک به شیوع این بیماری سیئه است.

.گفتنی است در ادامه این مراسم دکتر عباس فخریان طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه سیرجان به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان سیرجان منصوب شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.