×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
تجمیع دانشگاه آزاد برخی از واحد های این مرکز را نجات داد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر” رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت:با حضور دکتر میرزاده بعنوان رئیس دانشگاه آزاد کشور رویکرد جدیدی در نظام آموزشی بوجود آمده است که با انتصابات و تقویت هیئت های علمی و منع تجسس در احوال کارمندان می توان این رویکرد را احساس کرد.

دکتر جعفر قلی خانی با اشاره به ساخت بیمارستان فوق تخصصی در سیرجان اظهار داشت: ساخت بیمارستان فوق تخصصی در سیرجان کار بسیار خوبی است که توسط دانشگاه آزاد به اجرا در خواهد آمد و مطالعات ساخت این بیمارستان توسط کارشناسان انجام شده و در آینده ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

وی مدارس سما را مهم ترین کار دانشگاه آزاد در سیرجان بر شمرد و ادامه داد: مدارس سما در بسیاری از دانشگاه های آزاد کشور دایر است و یک طرح کشوری بشمار می رود که مدارس سما در سال ۱۳۷۱ در سیرجان به طور غیر منتظره ای تعطیل شد اما امسال با تجمیع دانشگاه آزاد این مدارس با همکاری آموزش و پرورش دوباره احیاء شده است.

جعفر قلی خانی افزود: حدود ۴۰۰ دانش آموز از ابتدای سال جاری در این مدارس جذب شده است که هدف اصلی این مدارس آموزش های ریشه ای و استعداد یابی نخبگان است.

وی در خصوص سوال خبرنگار “سیرجان خبر” مبنی بر فعالیت های غیر آموزش این مرکز اذعان داشت: دانشگاه آزاد در زمینه همکاری با کمیته امداد همیشه پیش قدم بوده و در جهت رفع مشکلات مددجویان با این اداره همکاری داشته است و در حوزه میکروبیولوژی دانشگاه آزاد از متخصصان استان دعوت و دوره های آموزشی برگزار کرده است.

دکتر جعفر قلی خانی تشریح کرد: بررس معضلات شهرستان سیرجان در قالب پایان نامه های دانشجویی و ساخت بیمارستان فوق تخصصی از مهم ترین خدمات غیر آموزشی دانشگاه آزاد است.

وی ابراز داشت: یکی از مهم ترین فعالیت های غیر آموزشی دانشگاه آزاد کشور ساخت مجموعه فرهنگی رفاهی در شهرستان سیرجان است که این مجموعه شامل بازارچه، سینما سالن آمفی تئاتر، کتابخانه مرکزی و سایر خدمات رفاهی است که طرح مطالعاتی آن در حال برسی است و در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و در هشت طبقه در محدوده پردیس دانشگاه آزاد ساخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد سیرجان افزود: تجمیع دانشگاه آزاد واحدهای این مرکز را نجات داد که برخی از این واحد در حال ورشکستگی بودند اما با این تجمیع بهترین کمک به دانشگاه های آزاد کشور شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.