×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
تحریف آشکار سخنان رئیس جمهور توسط هفته نامه نسیم سیرجان/زیر سوال بردن انتخابات با چه هدفی صورت می گیرد!؟

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر “سیرجان خبر” صبح امروز هفته نامه نسیم سیرجان در مطلبی به نقل از رئیس جمهور مدعی شد که “دیگر نیازی به انتخابات نیست این تیتر اول نشریه منتصب به اصلاح طلبان و حامیان دولت در اینجا تعجب بر انگیز شد که در سخنان رئیس جمهور در همایش استانداران و فرمانداران چنین مطلبی یافت نشد.

اما عجیب است که نشریه همسو با دولت با تعبیر سخنان روحانی به این نکته رسده است که نباید انتخابات برگزار شود، حال سوال اینجاست که چرا حامیان دولت در طرح موضوعات نقد بر عملکرد شورای نگهبان و روند رد صلاحیت ها بجای انعکاس مطالب تحلیلی خود با تحریف سخنان رئیس جمهور سعی در القای نیات سوء خود دارند.

انتخابات برای تصمیم گیری مردم در تعیین سرنوشت خود است که شخصی را در یک پست یا مقام برای مدتی با رای مردم مشخص می کند و هدف اصلی آن انتخاب نمایندگان مردم می باشد که به آن دموکراسی گفته می شود.

اما زیر سوال بردن سلامت انتخابات در تیتر اول این نشریه نشان از این دارد که اینگونه مطالب با اهدافی کاملا مغرضانه منتشر می شود و  نیات سوء پشت پرده اینگونه تیترها کاملا مشهود است.

یکی از اشتراکات جناح های سیاسی التزام عملی به اسلام و تبعیت از قانون است. هر کسی که از دایره این اشتراکات خارج شود از نظر جمهوری اسلامی مورد تایید نیست.

بد نیست به بازخوانی فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی بپردازیم، آنجا که امام خمینی (ره) فرمودند: هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است.

بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سخنرانی‌ها و پیام‌های مختلفی با تاکید بر فصل الخطاب بودن نظر شورای نگهبان، بر لزوم پذیرش آن توسط همه گروه‌ها، احزاب و افراد تاکید ورزیده‌اند.

رهبر معظم انقلاب همواره بر موضوع شور انتخابات تاکید داشته و در همین سخنان اخیر خود همه ملت را برای حضور در انتخابات دعوت کردند؛ حتی کسانی که اصل نظام را قبول ندارند، اما یک رسانه باید آگاهی بخش مردم باشد نه تریبون جناح سیاسی خود.

اکنون در آستانه انتخابات انتظار می رود دستگاه های مربوطه همچون اداره ارشاد، مسئولان فرمانداری ویژه و … نظارت خود را بر عملکرد رسانه ها و مطبوعات شهرستان قوی تر کرده و از بدبین نمودن مردم نسبت به انتخابات جلوگیری کنند، چرا که بزرگنمایی و نگارش تیتر های غلط توسط اینگونه نشریات موجب بدبین نمودن مردم  نسبت به انتخابات و تشویش اذهان عمومی می شود.

و اما در پایان لازم است سوالاتی از جناب آقای رئیس جمهور پرسیده شود:

جناب رئیس جمهور به این سوالات پاسخ دهید!

آقای روحانی! شما که این روزها دغدغه‌ اصلی‌تان شده است ردصلاحیت‌ها و مدام و مکرر در این زمینه به شورای نگهبان اعتراض می‌کنید، لطفاً به این سؤالات، صریح و شفاف پاسخ دهید!

۱) چرا همین چندی قبل یعنی زمانی که هیئت‌های اجرایی منتسب به دولت شما، منتقدان شما را ردصلاحیت کردند، صدایی به اعتراض از شما بلند و شنیده نشد؟!

۲) اگر احیاناً آقای احمدی‌نژاد تصمیم بگیرند در انتخابات ریاست جمهوری آینده در سال نود و شش کاندیدا شوند و با شما رقابت کنند، شما انتظار دارید شورای نگهبان ایشان را رد صلاحیت کند یا تأیید صلاحیت؟!

۳) شما که تا این اندازه به انجام وظیفه قانونی شورای نگهبان حساس هستید، آیا به همین اندازه نسبت به انجام وظیفه قانونی خود در قبال فساد کرسنت و هزینه‌های پنجاه میلیارد دلاری که به کشور وارد کرده است، احساس مسئولیت می‌کنید؟! چرا شما درباره خسارت بیش از صد و هشتاد هزار میلیارد تومانی فساد کرسنت که دسته‌گل وزرای دولت شما و دوستان دیروز و امروز شماست، معترض و به ملت پاسخگو نیستید؟!

۴) آیا بهتر نیست به جای اینکه کار و زندگی‌تان را رها و هر روز در کار نهادهای دیگر نظام مثل شورای نگهبان دخالت کنید، تمام وقت و انرژی خود را معطوف و متمرکز کنید به حل تمام مشکلات اقتصادی کشور که شما رفع همه آن‌ها را به رفع تحریم‌ها مشروط، منوط و موکول می‌کردید؟!

۵) به نظر شما، مردم در دوران پسابرجام و پساتحریم، از شما و دولت شما، حل مشکلات اقتصادی، بهبود معیشت، چرخش چرخ زندگی و در یک کلام تحقق کامل وعده‌های اقتصادی را می‌خواهند یا هجمه به شورای نگهبان را؟!

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.