×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران به خاطر برنامه‌های موشکی است/ در نظام اسلامی انتخابات برگ برنده مردم در مشارکت اداره کشور است/نباید افرادی نالایق وارد نهاد مردمی شورا شوند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران به خاطر برنامه‌های موشکی نظام اسلامی است که جنبه دفاع از کشور و ملت را دارد در صورتی که هیچ قانون و منطقی نمی‌پذیرد که قدرت دفاع از خود را نداشته باشید و برگزاری مانور مشترک اعراب با رژیم غاصب صهیونیستی نشانه ضعف آنهاست.

وی افزود: خوب بود که کشورهای عربی در دفاع از مردم فلسطین و غزه که در چنگال ظالمانه صهیونیست‌ها می‌سوزند حمایت خود را اعلام کنند.

خطیب جمعه سیرجان به انتخابات آینده شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و ابراز داشت: در نظام اسلامی انتخابات برگ برنده مردم در مشارکت اداره کشور و یا منطقه است و انتخاب کننده و انتخاب شونده وظایف الهی و اخلاقی دارند، مردم نباید رای خود را بفروشند و یا براساس طایفه و گروه رای بدهند.

حیدری عنوان کرد: نباید افرادی نالایق وارد نهاد مردمی شورا شوند، کسانی هم که نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشند در پیشگاه خداوند پاسخگو خواهند بود.

امام جمعه موقت سیرجان به مناسبت‌های مختلف از جمله روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: در انقلاب اسلامی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اصل شعارهای انقلاب است.

وی ادامه داد: ۱۲ فروردین تحقق جمهوری اسلامی است که امروزه دشمنان استکباری با آن مخلفت دارند، زیرا این جمهوری ابهت مستکبران عالم مبنی بر سلطه‌گر و سلطه‌پذیر را در هم شکست و کلمه مستعمره و استعمار را در جهان خنثی و آن را یک حرکت زشت جلوه داد.

حیدری خاطرنشان کرد: تمام امکانات اعم از نفت، رسانه‌ها، اسلحه و تکنولوژی به دست سلطه‌گران و دولت‌های استکباری است و نمی‌خواهند اجازه دهند که دیگران از این امکانات استفاده کنند یا حتی آن را داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.