×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تخلف مالی؛ این بار در تعاونی مسکن پزشکان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، محسن اسدی زیدآبادی عضو شورای شهر سیرجان در جلسه روز یک شنبه شورای شهر که داوود قاسمی نژاد شهردار سیرجان نیز در آن حضور داشت از ابهامات پرونده جدید کلاهبرداری در شهرداری سیرجان پرده برداشت.

در این جلسه اسدی زیدآبادی پیرامون جزئیات این کلاهبرداری گفت: تعاونی مسکن پزشکان در زمان شورای سوم و شهرداری مهدی عارفی نسب مقداری از پلاک های این واحد های مسکونی واقع در جاده سیرجان – بندر عباس را با ۴۴ قطعه زمین در خیابان ابن سینا معاوضه کرده است که پس از گذشت چندین سال هنوز حق شهرداری پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه مراجع قضایی شهرستان نیز در این پرونده ورود کرده اند ادامه داد: بنده چهار روز پیش نامه ای به رئیس شورا فرستادم که هنوز این نامه به دست شما نرسیده است و بنده از این ماجرا مطلع هستم که افرادی سعی کرده اند این نامه را به شهرداری ارسال نکنید.

این در حالی بود که رحمت الله رضوی عضو شورای شهر و رئیس تعاونی مسکن پزشکان با موضع گیری در مقابل اظهارات اسدی عنوان کرد: من در طول دوران خدمتم در سیرجان همه کارهایم قانونی بوده و هیچگونه کار خلافی در رابطه با تعاونی مسکن پزشکان صورت نگرفته و این تعاونی هیئت مدیره دارد که تصمیم می گیرد.

همپنین محسن اسدی در تماس با خبرنگار ما از دستور شهردار سیرجان جهت جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز و ارائه پایان کار برای تعاونی مسکن پزشکان تا مشخص شدن نتیجه این پرونده خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.