×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تدوین برنامه راهبردی مدیریت شهری سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس شهر “سیرجان خبر”سخنگوی شهرداری سیرجان از تدوین برنامه مدیریت شهر سیرجان و بهره گیری از ایده‌ها، طرح‌ها و پیشنهادات شهروندان، نخبگان، کارشناسان و دانشگاهیان خبر داد.

امین زند هدف از اجرای این طرح را پیشرفت، توسعه و کاهش مشکلات و رفع نیازهای آینده شهر و دغدغه شهرداری و شورای شهر سیرجان دانست و گفت: تدوین سند چشم انداز و برنامه‌های راهبردی با توجه به الزام قانونی، پس از تصویب در شورای شهر سیرجان و سازمان شهرداری‌های کشور اجرایی و در بودجه سالانه شهرداری لحاظ خواهند شد که در همین راستا تمامی صاحبنظران می‌توانند تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۴پیشنهادات خود را به این شهرداری ارسال کنند.

سخنگوی شهردار سیرجان افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه تحت وب، ایده‌ها و نظرات شهروندان برای تدوین برنامه کوتاه مدت و میان مدت راهبردی شهرداری سیرجان به آدرس sirjan.ir/idea و یا ایمیل idea@sirjan.ir و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۱۱ ارسال کنند.

زند ادامه داد: شورای عالی برنامه‌ریزی راهبردی شهرداری سیرجان با بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های شهروندان می‌تواند گام مهمی در راستای نگاه بهتر به تدوین برنامه کوتاه مدت و میان مدت شهرداری بردارد.

معاون برنامه‌ریزی و تدوین برنامه راهبردی شهرداری یادآور شد: در سامانه پیشنهادات شهروندان دبیرخانه آنلاین پیشنهادهای شهروندی ایجاد شده و شهروندان می‌توانند از طریق پرتال شهرداری پیشنهادات خود را ثبت کنند و از پیشنهادات برتر تجلیل می‌شود و به منظور بهره‌گیری از تکنیک طوفان فکری، از تمامی صاحبنظران دعوت می‌کنیم تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۴ پیشنهادات خود را به این شهرداری ارسال کنند.

عضو شورای عالی برنامه‌ریزی شهرداری سیرجان گفت: از تمام شرکت کنندگان در این طرح تقدیر خواهد شد و به طرح‌های برگزیده جوایز نفیسی تعلق گرفته و شرکت در این طرح برای همه علاقه‌مندان آزاد است و محدودیتی برای تعداد ایده‌های پیشنهادی وجود ندارد.

وی موضوعات و حوزه‌های قابل ارایه در این طرح را عمران شهری، توسعه گردشگری، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی، هنری و ورزشی، سیما، منظر شهری و زیباسازی، فناوری اطلاعات و توسعه فناوری، درآمد، اقتصادی و سرمایه گذاری، خدمات شهری، HSE و فضای سبز، اداری، منابع انسانی، حقوقی و املاک را عنوان کرد.

امین زند گفت: کلیه ایده‌های دریافتی از سوی دبیرخانه به نام فرد ارسال کننده ثبت می‌شود و در صورت تشابه ایده بین شرکت کنندگان، زمان ثبت ایده، اولویت دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.