×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل روسیه

footsalبه گزارش“سیرجان خبر” تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار دوستانه خود عصر امروز از ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه به مصاف روسیه رفت که در پایان دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

در نیمه نخست روسیه براثر اشتباه علیرضا صمیمی توانست در ابتدا پیش بیفتد اما در ادامه فرهاد توکلی بازی را به تساوی کشاند. بار دیگر بازیکنان روس توانستند دروازه صمیمی را باز کنند تا در پایان نیمه نخست روسیه با نتیجه ۲ بر یک به رختکن برود.

در اواسط نیمه دوم داور مسابقه یکی از بازیکنان روسیه را از زمین بازی اخراج کرد و بازیکنان ایران از این موقعیت استفاده کردند و توانستند توسط قدرت بهادری به گل تساوی دست یابند.

در اواخر بازی یکی از تماشاگرنماها متاسفانه حرکت نامناسبی انجام داد و شی‌ای را به درون زمین پرتاب کرد. در حالی که حدود ۲ دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود ایران از سیستم ۵ نفره استفاده کرد اما ایران نتوانست به گل برسد و این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

روز گذشته نیز این دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ایران توانست ۶ بر ۳ به برتری دست یابد.

در این بازی همچون دیدار روز گذشته خسوس از مصطفی نظری، گلر ملی‌پوش تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه استفاده نکرد و در طول بازی از علیرضا صمیمی در درون دروازه استفاده کرد.

تماشاگران یزدی از این دیدار هم به خوبی استقبال کردند و سالن ۶ هزار نفری شاهدیه یزد مملو از جمعیت بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.