×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تساوی بزرگ بگوویچ در راه صعود

به گزارش سرویس ورزشی”سیرجان خبر”تیم صدرنشین گل گهر سیرجان در هفته سی و یکم لیگ برتر به تساوی برابر بادران رضایت داد تا در پایان این هفته همچنان به صدر جدول رده بندی تکیه بزند.

با گذشت چند دقیقه از بازی گل گهر برابر بادران مشخص شد که شاگردان وینکو بگوویچ قصد ارائه یک بازی بسته دارند چراکه یک امتیاز این بازی خارج از خانه می توانست حکم ادامه صدرنشینی آنها را امضا کند.

تیم فوتبال گل گهرسیرجان امروز بازی را بسته به قصد تساوی آغاز کرد و به جز دو کرنر در دقایق ابتدایی موقعیت دیگری نتوانست روی دروازه بادران ایجاد کند و از طرف دیگر این شاگردان فرهاد کاظمی بودند که در طول ۹۰ دقیقه بازی را در اختیار داشتند و تلاش می کردند ۳ امتیاز بازی را کسب کنند.

نکته ای که در طول بازی باعث اعتراض کادرفنی تیم فوتبال بادران شد این بود که زمانی که توپ به بیرون رفت بازیکنان گل گهر میل چندانی برای شروع بازی از خود نشان نمی دادند تا دقایق بازی تلف شود و این تیم به یک امتیاز سرنوشت ساز این بازی برسد که در نهایت هم همین اتفاق افتاد.

با توجه به فشردگی شدید بازی ها در بالای جدول تیم های صدرجدولی استرس زیادی را تحمل می کنند و این موضوعی است که باعث می شود آنها در هفته های پایانی اغلب نتیجه نگیرند، در بازی های این هفته هیچکدام از تیم های صدرجدولی موفق به پیروزی نشدند.

نکته جالب اینکه بعد از این که داور سوت پایان بازی را زد، وینکو بگوویچ و بازیکنان گل گهر جشن شادی برپا کردند تا مشخص شود چقدر این تساوی برای آنها ارزشمند بوده است.

گل گهر با این تساوی با ۴۹ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و بادران با ۳۷ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی جا خوش کرد. گل گهر سیرجان هفته بعد یک بازی بسیار حساس برابر فجر سپاسی خواهد داشت، بازی که در صورت پیروزی می تواند صعود خود را به لیگ برتر تا حد زیادی قطعی کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.