×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تساوی گل گهر مقابل پاس همدان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر”، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در اولین دیدار نیم فصل خود مقابل پاس همدان به تساوی رضایت داد.

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار شد، سعید بحر کاظمی  مهاجم گل گهر در دقیقه ۱۱ بازی توانست دروازه حریف را باز کند تا شاگردان شهبا نیمه اول را برنده به رختکن بروند.

اما در دقایق آغازین نیمه دوم مجتبی زارع بازیکن پاس همدان در دقیقه ۴۸ بازی گل مساوی را به ثمر رساند که در پایان دو تیم به همین نتیجه رضایت دادند.

در این دیدار، مجید غلامی دروازه بان و محمد شریف زاده، مهران گلزاری، حکمت فولادپور، کریم غراوی، حمزه مظفری، آرمان اکوان، حسین حجازیان، سعید بحر کاظمی، میلاد امیری و امیر رفعتی بعنوان بازیکم به میدان رفتند.

در ترکیب تیم مقابل هم، مهرداد بشاگردی، محمد غزچلو، مجتبی زارع، مجتبی محبوب مجاز، نادر هوشیار، امیرجلالی فر، محسن آذرباز، پیمان نام ور، اسحاق سبحانی، محسن حمیدی و اکبر بختیاری به سرمربی گری داوود مهابادی به میدان رفتند.

همچنین بهرام یدی مدیر عامل باشگاه پاس در مصاحبه ای با خبرگزاری مهر گفته بود، بازی بسیار دشواری با تیم گل گهر سیرجان در این هفته در پیش داریم چراکه این تیم نیز در هفته های پایانی نیم فصل اول نشان داد که تیم خوبی است.

وی با بیان اینکه دو مسئله در این بازی موجب نگرانی شده است، گفت: شرایط زمین فوتبال گل گهر بسیار بد است و به نوعی مختص خود این تیم است و بنده نمی دانم چرا فدراسیون در این زمینه اقدامی نمی کند و این مسئله یکی از شگردهای این تیم است که با این روش از تیم های مقابل امتیاز بگیرد.

بهرام یدی عنوان کرد: حتی تیم های بزرگ لیگ برتری مانند پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان نیز در این زمین دچار مشکل شده اند و یک مسئله هم بعد مسافت زیاد همدان تا سیرجان بوده که بازیکنان یک بار از همدان تا تهران سفر کرده و با هواپیما به کرمان رفته و یک بار نیز با اتوبوس به سیرجان رفته اند که نگران خستگی بازیکنان هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.