×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
تعطیلی نامحدود بخش تزریقات درمانگاه متخلف

به گزارش “سیرجان خبر” پس از فوت دو همشهری بعد از تزریق آمپول در یک درمانگاه خصوصی در سیرجان، هیأت بدوی نظام پزشکی با اتمام تحقیقات و بررسی های نهایی، رأی به تعطیلی نامحدود بخش تزریقات درمانگاه مذکور را صادر کرد.

رییس نظام پزشکی شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این درمانگاه خصوصی در دو پرونده فوت، به صورت ١٠٠ درصد مقصر شناخته شده است.

سید محمد رضوی نسب اذعان کرد: در پرونده فوت مرحوم فاطمه شهریاری، ٣٠ درصد پزشک و ٣٠ درصد بخش تزریقات درمانگاه و مسوولین درمانگاه هم ۴٠ درصد مقصر شناخته شدند و در پرونده فوت مرحوم احسان گلزاری نیز ٨٠ درصد مسوولین درمانگاه و ١٠ درصد پزشک و ١٠ درصد بخش تزریقات درمانگاه مقصر شناخته شدند.

رییس نظام پزشکی شهرستان سیرجان بیان کرد: پس از اعلام رأی در خصوص این دو واقعه تلخ، هیأت بدوی نظام پزشکی از مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان خواست نسبت به جمع آوری کلیه داروهای بیمارستانی از سطح داروخانه‌های سطح شهرستان سیرجان اقدام کرده و همچنین خواستار تشدید نظارت ها بر مراکز درمانی از سوی مدیریت درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان شد.

شایان ذکر است که رأی صادر شده قابل اعتراض بوده و این پرونده نیز از سوی هیأت بدوی نظام پزشکی به قوه قضاییه ارسال شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.