×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تغییرات در شهرداری و شورای شهر/دست متخلفان مالی رو شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر” بازرسان سازمان بازرسی کل کشور مدتی طولانی است که در شهرداری سیرجان مستقر شده اند و مشغول بررسی پرونده

های مربوط به فساد مالی در شهرداری هستند که در روز های قبل دست برخی از مدیرات فعلی شهرداری رو شد و آنان از سمت خود خلع شدند.

امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه نیز با تاکید بر رسیدگی سریع به پرونده فساد مالی گفت: کسانی که دست به پول بیت المال می زنند و اختلاس می کنند خداوند آنها را در قیامت به اشد مجازات می رساند ما این همه شهید فدای اسلام کردیم تا فساد و دزدی در کشور نباشد اما امروز ما چه کردیم.

امام جمعه سیرجان اظهار داشت: شورای شهر باید با درایت کامل و دید بازکار کند و تنها با فکر خدمت به مردم فعالیت کنند و هر چه سریعتر سرپرست جدید برای شهرداری و رئیس شورای شهر انتخاب شوند تا کار ارباب رجوع در این ارگان انجام شود و به تعلیق نیفتد.

بر همین اساس در صورت خلع رئیس جدید شورای شهر احتمال جایگزین محمد اسماعیل خواجویی در شورای شهر بجای رئیس فعلی شورای شهر اتفاق بیفتد.

به گفته یک منبع آگاه برخی از مدیران سابق شهرداری نیز مبلغ میلیاردی از بودجه شهرداری را اختلاس کردند که با حکم قاضی در بازداشت به سر می برند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.