×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تقدیر از برترین های اولین دوره مسابقات فوتسال اقایان و گل کوچک بانوان کارگران سیرجان

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر” اولین دوره مسابقات فوتسال مردان کارگر بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور ۷ تیم و بصورت دوره ای برگزار شد که در پایان تیم جهادنصر الف مقام اول را بدست آورد. گهر روش و جهادنصر ب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در بخش بانوان کارگر نیز هیات تلاش کرد تا مسابقات مختلفی برای بانوان برگزار نماید و در همین راستا مسابقات گل کوچک بانوان با حضور ۴ تیم و بصورت دوره ای برگزار شد که تیم گهر روش مقام نخست اولین دوره این رقابت ها را بدست آورد.
در مراسم اختتامیه امروز از حسن صفی نژاد بعنوان آقای گل رقابت های فوتسال و مسلم فیروزابادی بعنوان برترین بازیکن تجلیل شد و در بخش مسابقات گل کوچک بانوان نیز از خانم اسماعیلی بعنوان خانم گل و خانم شهابی بعنوان پدیده رقابت ها تقدیر شد.
مهندس سلطانی مدیر عامل جهاد نصر سیرجان در حاشیه این مراسم با اشاره به نقش و اهمیت برگزاری رقابت های ورزشی در ایجاد روحیه شادابی و نشاط برای کارگران, انجام مسابقات در بخش بانوان کارگر را نقطه قوت فعالیت های هیات ورزش کارگری سیرجان دانست و افزود; بانوان بعنوان نیمی از جامعه ما بایستی در برنامه ریزی های ورزشی و اجتماعی به آنها توجه شود و ما خوشحالیم که کمیته ورزش جهاد نصر در ارتباط با ورزش خانواده های کارگران و بخصوص بانوان برنامه های مختلفی را اجرا کرده است.
یادآوری می نماید مراسم اختتامیه امروز با حضور بهاءالدینی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری, مهندس سلطانی مدیر عامل محترم جهاد نصر مهندس اسماعیل پور معاون اجرایی جهاد نصر, مهندس جواهری مدیر عامل و مهندس بدخشان رئیس هیات مدیره باشگاه گل گهر, هادیان رئیس اداره تعاون, کار و رفاه اجتماعی, اعضای شورای شهر, جمع زیادی از ورزشکاران و خانواده های جامعه کار و تلاش برگزار و با اهدای حکم, مدال, کاپ و جوایز از تیم ها و نفرات برتر تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.