×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تمدید تحریم‎ها نشان از دشمنی سردمداران آمریکا با ملت ایران دارد

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‎الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: تمدید تحریم‎ها و جلوگیری از فروش هواپیما به ایران نشان از دشمنی و خصومت همیشگی سردمداران آمریکا با ملت ایران دارد.

وی بیان داشت: انتخابات آمریکا، مناظره دو کاندیدا و اعتراض و راهپیمایی‎های بعد از انتخابات بیانگر نارضایتی مردم این کشور از نحوه حکومت است که در آتش برافروخته سردمداران خود می‎سوزند.

حیدری تصریح کرد: همان‎طور که امروز ملت ایران دارای بصیرت هستند، مسؤولان و نخبگان هم نیاز به بصیرت سیاسی و روحیه انقلابی دارند، زیرا اگر بصیرت باشد، ما مجذوب نقطه خیالی خود که آمریکاست، نمی‎شویم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: ایشان همیشه تنها راه رفع مشکلات و جبران عقب‎افتادگی را ایستادگی بر اصول انقلاب می‎دانند که در وصیتنامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) آمده است.

حیدری عنوان کرد: ملت و مسؤولان باید بدانند با ابرقدرت‎ها چگونه برخورد کنند و چه کسانی امور کشور را به دست بگیرند.

خطیب موقت جمعه سیرجان همبستگی، اتحاد و رشد علمی را موجب اقتدار و استقلال کشور دانست و ادامه داد: دشمنانی که امروز می‎دانند، خود و برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی تروریست را پرورش داده و حامی او هستند تا حافظش باشند، ایران اسلامی را متهم به تروریست بودن و حمایت از تروریست می‎کنند.

وی گفت: کشتار مردم میانمار و مسلمانان نیجریه به جرم علاقه به حضرت امام حسین (ع) و سکوت دنیا، مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‎المللی نشان‎دهنده حمایت از ظلم و جنایت تروریست‎هاست.

حیدری خاطرنشان کرد: مقابله استکبار جهانی و آمریکا با مسلمانان و مظلومان عالم نشانه فروپاشی آنان است.

وی با تسلیت اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اسلامی به سمت کربلا که با ندای «لبیک یا حسین (ع)» انجام می‎شود، نشان‎دهنده قدرت و اقتدار شیعه در ادامه نهضت سرخ عاشورا و راه این امام بزرگوار است.

حیدری اضافه کرد: این راهپیمایی به اندازه‎ای ترس و وحشت برای دشمنان دارد که حتی تمایل ندارند صحنه‎هایی از آن را ببینند یا به اطلاع جهانیان برسانند و این قدرت اتحاد و همبستگی در مسیر اسلام است.

امام جمعه موقت سیرجان ادامه داد: ما از کسانی که بدون ویزا برای اربعین و زیارت به مرزها مراجعه کردند، گلایه‎مند هستیم و باید بدانند که امام حسین (ع) عاشق بی‎نظم و انضباط و غیر قانونی نمی‎خواهد.

وی بیان داشت: این افراد حتی مخل نظم و کمک‎رسانی خادمان به زائران حسین بن علی (ع) هستند و خوب است که ما قانون را اولویت امور خود قرار دهیم.

حیدری به مناسبت‎های مختلف هفته از جمله هفته کتاب و کتاب‎خوانی پرداخت و تصریح کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و توجه به کتاب نیازمند مشارکت تمام مردم است.

وی از هفته بسیج نیز یاد کرد و افزود: برکات بسیج برای همه مردم ایران روشن است و امروز می‎بینیم که در عراق و سوریه الگو شده و کارگشا و راه‎گشا و موجب پیروزی مردم و ارتش این دو کشور بر آمریکا و تروریست‎هاست.

حیدری در پایان عنوان کرد: امیدواریم که سفر معاون اول رئیس جمهور به سیرجان منشأ خیرات و برکات باشد و به رفع مشکلات مردم توجه شود تا شاهد رفع آن‎ها باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.