×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
تنها راه مقابله فعلی با کرونا واکسیناسیون است

به گزارش “سیرجان خبر” بعد از گذشت قریب به دو سال دست و پنجه نرم کردن مردم و مشاغل مختلف با بیماری کرونا، خانواده های بسیاری داغدار شده و امیدهای مردم به شماره افتاده بود و سوال اساسی این است که بالاخره این بیماری قرار است تا کجا ادامه یابد و پایان ماجرا به کجا ختم خواهد شد؟

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: تزریق واکسن مطالبه اساسی مردم طی چندین ماه گذشته در کشور بوده است و هم اکنون با لطف پروردگار و پیگیری مسئولان، واکسن به اندازه کافی وارد شده و ذخیره قابل توجهی در اختیار مراکز واکسیناسیون قرار گرفته است و امروز، تمام عوامل دست به دست هم داده و همه پای کار آمده اند تا به امید مردم، جامه واقعیت پوشیده شود.

محمد موقری با بیان اینکه تنها راه مقابله فعلی با کرونا واکسیناسیون است بیان کرد: از همشهریان عزیز سیرجانی نیز درخواست داریم که در امر مهم واکسیناسیون عمومی مشارکت کرده تا این آرزو به واقعیت پیوسته و شاهد بازگشایی مشاغل و از سرگیری زندگی عادی در جامعه باشیم.

دکتر موقری پور در توضیح آخرین وضعیت واکسیناسیون در سیرجان گفت: تا به این لحظه تعداد۱۵۹۱۷۵ نفر دوز اول و ۸۳۴۱۵ نفر دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده و مراکز ۴ گانه واکسیناسیون در سیرجان از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای شنبه تا پنج شنبه و مراکز بهداشتی درمانی حومه سیرجان (روستایی) نیز همه روزه پذیرای افراد ۱۶ ساله و بالاتر برای این امر مهم هستند.

گفتنی است متخصصان اپیدمیولوژیست نیز نسبت به موج ششم نیز هشدار می دهند و امروزه ثابت شده که افرادی که واکسن را تزریق کرده اند چنانچه مبتلا به ویروس شوند، کرونای خفیف را تجربه می کنند و به همین دلیل از کلیه افرادی که هنوز واکسینه نشده عاجزانه تقاضا می کنیم در این امر برای پوشش حداکثری واکسیناسیون در جامعه مشارکت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.