×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تور بازدید خبرنگاران استان از ابنیه و آثار باستانی سیرجان/برخورد گزینشی روابط عمومی فرمانداری در دعوت از خبرنگاران

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” تور بازدید خبرنگاران استان از ابنیه و آثار باستانی شهرستان سیرجان به همت روابط عمومی فرمانداری سیرجان در حالی برگزار شد که خبرنگاران سایت سیرجان خبر به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی در این مراسم حضور نداشتند.

جمعی از خبرنگاران نشریات و سایت های خبری سیرجان به همراه معاون اداره کل میراث فرهنگی استان ، تنی چند از اعضای خانه مطبوعات استان و جمعی از مسئولین شهرستان سیرجان در توری یک روزه  از آثار باستانی سیرجان بازدید کردند.

ابتدای برنامه ها با بازدید از خانه ی شوکت سعیدی که محل احداث دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد سیرجان است آغاز شد و پس از آن خبرنگاران و اصحاب رسانه استان از منطقه چهارگنبد ، معدن مس تخت گنبد ، باغ سنگی ، بادگیر و یخدان محمود آباد و قلعه درویش زید آباد دیدن کردند.

بخش پایانی و اختتامیه این برنامه با سخنرانی فرماندار ویژه سیرجان در رستوران شبدیز واقع در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان و همراه با صرف شام و تجلیل از خبرنگاران شرکت کننده در این تور برگزار شد.

برخورد گزینشی روابط عمومی فرمانداری در دعوت از خبرنگاران باعث شد تا خبرنگاران سایت سیرجان خبر به عنوان یک پایگاه اطلاع رسانی در این مراسم حضور نداشته باشند و این سوال پیش می آید که آیا برخورد گزینشی در انتخاب خبرنگاران به انتقادهایی که پایگاه اطلاع رسانی سیرجان خبر از فرمانداری داشته است مربوط می شود!؟

باید گفت روابط عمومی یک نهاد مهم مانند فرمانداری باید همه اصحاب رسانه را به یک چشم ببیند؛ در دولتی که دم از انتقادگرایی می زند، چنین رفتار گزینشی اصلا وجهه مناسبی برای شهرستان سیرجان که یک شهر مطبوعاتی است ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.