×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا  در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در حاشیه مراسم توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده بیماری کرونا گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در راستای سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از یک سال نیمه گذشته برای کمک به خانواده‌هایی که تحت تأثیر بیماری کرونا، شغل و کار خود را از دست داده‌اند و دچار مشکلات معیشتی شده‌اند راه اندازی شده است.

سرهنگ پاسدار علی دستوری بیان کرد: عرضه بسته های معیشتی، تأمین هزینه های ریالی افراد نیازمند مبتلا به کرونا، تهیه غذای گرم وتأمین نیاز های دارویی بیماران کرونایی از جمله اقدامات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سطح شهرستان سیرجان است.

وی اذعان کرد: از ابتدای کار قرارگاه امام حسن (ع) در سیرجان، ۸۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال با کمک خیرین و شرکت‌های صنعتی و معدنی منطقه طی یک سال گذشته تهیه و توزیع شد.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان بیان کرد: در حال حاضر هم باهمت شرکت گهر زمین ۱۰۰۰ بسته معیشتی برای حمایت از خانواده‌هایی که دچار کرونا هستند و قرنطینه خانگی شدند تهیه و آماده توزیع است.

وی گفت: با توجه به تعطیلی کسب‌ و کارها، شناسایی خانواده‌هایی که به خاطر کرونا منبع درآمد خود را از دست داده‌اند و اجاره‌خانه آن‌ها عقب افتاده و یا درگیر بیماری هستند، در دستور کار این نهاد برای اجرای طرح قرار گرفتند.

سرهنگ پاسدار علی دستوری بیان کرد:  در طول یک سال و نیم گذشته، سپاه و بسیج در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم از تأمین نیازهای کادر درمان گرفته تا توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی حضوری پرشور و فعال داشته و در پیک پنجم کرونا هم این حضور و نقش آفرینی به صورت پررنگ مشاهده می‌شود.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان گفت: نیروهای بسیجی در بخش تزریق واکسن به صورت ۲ نوبته در مراکز واکسیناسیون فعالیت می‌کنند که این فعالیت تا پایان کار واکسیناسیون با جدیت ادامه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.