×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
تکذیب یک خبر + فیلم

به گزارش “سیرجان خبر” روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان با انتشار خبری در سایت خود تحت عنوان “تکذیب یک خبر” بر آن شد تا چهره خود را در قبال بی مسئولیتی و بی احترامی به خانواده شهید شاهبداغی موجه جلوه دهد و یک بار دیگر با حمله به سایت «سیرجان خبر» به دنبال تطهیر خود برآمد.

در این خبر آمده است که سایت سیرجان خبر یک خبر کذب مبنی بر عدم حضور فرماندار ویژه سیرجان در مراسم شهید شاهبداغی منتشر کرده و موجب ناراحتی خانواده ی این شهید گرانقدر شده است و خانواده شهید شاهبداغی با ارسال نامه زیر این خبر را تکذیب کردند و در ضمن از حضور تمامی مسئولان در مراسم شهید خود تشکر کردند.

حال توجه عموم شهروندان سیرجانی را به مصاحبه ای که خبرنگار ما از برادر این شهید والامقام گرفته است جلب می کنیم.

 

  • باسلام، در ایتدا خودتان را معرفی بفرمایید؟

بنده محمد نژادشاهبداغی برادر شهید ناصر نژادشاهبداغی و فرزند جانباز بهمن نژادشاهبداغی هستم.

  • در مورد نامه ای که از سوی خانواده شهید ناصر نژادشاهبداغی و با امضای اعضای خانواده شهید تنظیم شده بود توضیحی بفرمایید؟

ما اصلا در جریان این نامه نبودیم و این نامه در مراسم شهید در منطقه یحیی آباد توسط شخص ناشناس به دست ما رسید و اعضای خانواده شهید بدون اینکه از محتوی و متن نامه اطلاعی داشته باشند آن را امضا کردند .

  • با توجه به اینکه اکنون از محتوی و متن نامه مطلع شدید آیا این نامه را تایید می کنید؟

خیر، اینکه مسئولین در مراسم شهید ما شرکت نکردند گرچه ناراحت کننده است اما از آن ناراحت کننده تر این است که چنین نامه ای نوشته شود و خانواده شهید را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند و … این برای ما از همه ناراحت کننده تر و دق کننده است. توقع ما این نبود، مگر شهید با شهید چه فرقی می کند!؟

  • توقع شما از چه کسانی است؟

از مسئولین، از همه کسانی که می بایست در مراسم شهید حضور پیدا کنند اما نیامدند.

  • آیا شما حضور مسئولین عالی رتبه شهرستان، اعم از فرماندار، شهردار و سایر مسئولین ادارات را در مراسم بزرگداشت شهید که در روز یکشنبه در مسجد جامع برگزار شد را تایید می کنید؟

نه، اصلا تایید نمی کنم، چون واقعا حضور نداشتند. انتظار ما این بود مسئولین حضور داشته باشند چون شهید افتخار همه است، مردم که آمدند، کاش مسئولین هم می آمدند.

  • به عنوان آخرین سوال بفرمایید شما در مقام فرزند جانباز و برادر شهید آیا تا به الان انتظارات شما از مسئولین برآورده شده است؟

خیر، هیچ کدام محقق نشده و هیچ کاری برای ما نشده است، ما توقع چندانی نداشتیم اما به عنوان خانواده یک شهید مفقودالاثر انتظار داشتیم مسئولین انتظارات حداقلی ما را پاسخ دهند اما هیچ توجهی نشد، شما منزل خانواده شهید را ببینید!؟ هیچ رسیدگی نشده است.

هیچ کس نیست صدای ما را به گوش مسئولین برساند؟؟؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.