×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تکمیل ۵۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع سال ۹۳

به گزارش“سیرجان خبر” ناصر خدر نژاد گفت: از روز ۱۸ بهمن ثبت نام‌های حج تمتع آغاز شد و تاکنون ۵۰ درصد ظرفیت‌ها تکمیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که در این دوره از ثبت نام‌ها اتفاق افتاد پرداخت دو قسطی هزینه حج سال آینده بود که اقدام خوبی در جهت رفاه حال زائران است.

معاون سازمان حج و زیارت اظهار داشت: در صورتیکه همچنان ظرفیت‌های خالی در کاروان‌ها موجود باشد اولویت‌های بعدی را اعلام می‌کنیم تا برای ثبت نام اقدام کنند در اعزام‌های عمره نیز خوشبختانه مشکلی وجود ندارد و تاکنون ۱۹۳ هزار و ۱۵۵ زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شده اند.

همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی الحساب حج تمتع ۱۰ میلیون ریالی که تا ۲۰ دی‌ماه ۱۳۸۴ در یکی از شعب بانک ملی ودیعه‌گذاری کرده‌اند، می‌توانند مستقیماً جهت نام‌نویسی به کاروان‌ها مراجعه یا از طریق نشانی اینترنتی http: //haj93. haj. ir اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که اسناد ثبت‌نامی سال‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ با مبالغ ۱۸۰ هزار، ۲۰۰ هزار، ۲۵۰ هزار و ۲۷۰ هزار ریالی را دارا می‌باشند می‌بایست قبلاً با مراجعه به دفتر حج و زیارت استان مربوطه برای تبدیل سند خود به قبض ودیعه‌گذاری ۱۰ میلیون ریالی و استفاده از تسهیلات مربوطه اقدام و پس از دریافت قبض جدید از شعبه بانک معرفی شده از سوی حج و زیارت استان برای ثبت‌نام اقدام کنند.

دارندگان اسناد ۸ میلیون ریالی مربوط به سال ۱۳۷۷ و منتهی به ۳۱ فروردین ۷۸ باید قبل از ثبت‌نام به یکی از شعب بانک‌ملی مراجعه و با استفاده از تسهیلات و یارانه مربوطه ۳ میلیون ریالی نسبت به تبدیل قبض ودیعه‌گذاری خود به قبض ۱۰ میلیون ریالی اقدام کنند.

دارندگان اسناد ۸ میلیون ریالی از تاریخ اول اردیبهشت ۷۸ تا ۲۹ اسفند ۷۸ باید قبل از ثبت‌نام به یکی از شعب بانک ‌ملی مراجعه و با احتساب سود متعلقه نسبت به تبدیل سند خود به ودیعه‌گذاری ۱۰ میلیون ریالی اقدام کنند.

‌همه افراد واجد شرایط تشرفی که در سال‌های گذشته در کاروان پذیرش شده و لیکن مشرف نشده‌اند (بستانکاران سازمان) باید ابتدا به دفتر حج و زیارت استان مراجعه تا وفق دستورالعمل‌های سازمان نسبت به پایدار نمودن قبض خود از طریق مراجعه به شعب بانک ‌ملی وفق ضوابط مربوطه اقدام و سپس به مدیر کاروان جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.