×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تیم اقتصادی دولت منسجم قاطع و تخصصی برای رفاه اقتصادی مردم برخورد نمایند

به گزارش “سیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اعلام اینکه تیم اقتصادی دولت باید منسجم، قاطع و تخصصی برای کنترل بازار و رفاه اقتصادی مردم اقدام کند از نیروی انتظامی در دستگیری ۹۰ نفر از دلالان ارز که موجب اخلال در نرخ ارز و آشفتگی و عدم ثبات بازار می‌شدند، تقدیر کرد.

وی افزود: مردم در همه صحنه همراه و همیار دولت و مسئولان بودند و لایق خدمات بیشتر همره با رفاه و آسایش هستند که مسؤولان هرگز این مهم را فراموش نخواهند کرد.

حسینی از حضور گستره و کم‌نظیر مردم شهرستان سیرجان  در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی و گفت: این حضور حمایت قاطع ملت ایران از اسلام و نظام اسلامی، ایستادگی در برابر هرگونه تحریم و فتنه، ناکام ماندن دشمن و شکست آنها با وجود همه توطئه‌ها، امید به آینده درخشان ملت ایران و همچنین وحدت و استقامت مردم ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی سرنگونی هواپیمای صهیونیستی توسط نیروهای مقتدر پدافند هوایی و ارتش سوریه را ضربه کاری بر رژیم اشغالگرقدس عنوان کرد و ادامه داد: پاسخ تجاوزات مکرر این رژیم به سوریه باید داده شود و سردمداران غاصب این رژیم باید بدانند از حالا پاسخ‌های کوبنده و سیلی‌های محکم‌تری را دریافت می‌کنند تا بدانند نمی‌توان با زبان قلدری و ظلم به همه تاخت و تاز کرد.

خطیب جمعه سیرجان با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در مورد نابودی رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد: شهدای ما درس اقتدار و مبارزه با ظلم را به ما دادند و هفته آینده میزبان چهار شهید گمنام هستیم که باید همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم در تشییع پیکر شهدا باشکوه شرکت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.