×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
تیم بانوان شهرداری سیرجان نایب قهرمان جام باشگاه‌های غرب آسیا شد

به گزارش “سیرجان خبر” دیدار نهایی دومین دوره آزمایشی لیگ قهرمانان بانوان غرب آسیا، شامگاه شنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ، بین دو تیم زنان «شهرداری سیرجان» و «عمان کلاب اردن» برگزار شد که در نهایت بانوان اردنی با برتری ۲ بر یک جام قهرمانی را بالای سر بردند.

شهرداری سیرجان نیمه اول این دیدار را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد و تک گل نماینده اردن از روی ضربه پنالتی توسط «میساء جباره» به ثمر رسید. عمان در دقیقه ۸۲ توسط «شهناز جبرین» برای بار دوم دروازه سیرجان را باز کرد.

«افسانه چترنور» نیز تک گل نماینده ایران را در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده به ثمر رساند.

تیم اردن با این پیروزی به همراه شهرداری سیرجان شش امتیازی شد اما با توجه به شکست رقیب مستقیم خود، عنوان قهرمانی دومین دوره آزمایشی لیگ قهرمانان بانوان آسیا را از آن خود کرد.

شاگردان مریم جهان نجاتی، در نخستین بازی خود با نتیجه ۲ بر یک مقابل بنیادکار ازبکستان به پیروزی رسیدند و در بازی دوم با نتیجه ۳ بر صفر گوکولام کرالا هند را شکست دادند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان پس از کسب نائب قهرمان آسیا گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم تیم ما با میانگین سنی ۲۰ سال در این مسابقات شرکت کردند و خیلی از بازیکنان من برای اولین بار تجربه بین المللی خود را در این مسابقات تجربه کردند.

مریم جهان نجاتی اذعان کرد:مصدوم شدن چند بازیکن کلیدی ، شرایط جوی و بارندگی هوا و حضور تماشا گران تیم میزبان برای برهم زدن تمرکز بازیکنان جوانمان دست به دست هم داد تا قهرمان نشویم‌.

وی گفت: ما فقط برای یک کارت زرد بیشتر قهرمانی را از دست دادیم و گرنه امتیاز تفاضل گل و همه آمار های جدول با تیم میزبان برابری می کرد.

مریم جهان نجاتی بیان کرد:ما با توجه به رنکینگ کشورمان با تیم هایی که واقعا از لحاظ بازیکنان امکانات و حتی تعداد لژیونر در شرایط کاملا نا برابری با ما بودن جانانه مبارزه کردیم و سربلند به کشورمان باز میگردیم

وی گفت: در پایان از مسولین فدراسیون ، وزارت ورزش ، وهمه کسانی که ما را در این تورنمومنت حساس همراهی و حمایت کردند تشکر میکنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.