×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تیم ملی ایران با برزیل و روسیه هم‌گروه شد

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از تسنیم، با پیروزی تیم‌های ملی والیبال روسیه و آمریکا مقابل حریفان‌شان چهره ۲ تیم باقی‌مانده از ۵ تیم صعود کننده از ۲ گروه اول (A و B) لیگ جهانی ۲۰۱۴ به مرحله نهایی مشخص شدند. از گروه A تیم‌های ایتالیا، ایران و برزیل به‌عنوان تیم‌های اول تا سوم و از گروه B تیم‌های آمریکا و روسیه به‌عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ شدند.

روسیه در دیدار با بلغارستان با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسید و یکی از حریفان ایران در مرحله نهایی شد. در آخرین دیدار دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال نیز ملی‌پوشان آمریکا با شکست ۳ بر یک صربستان به مرحله نهایی صعود کردند. تیم ملی والیبال آمریکا در ست دوم این دیدار ۲۵ بر ۲۰ مغلوب صربستان شد اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به‌ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا با کسب ۲۴ امتیاز به‌عنوان صدرنشین این گروه راهی مرحله نهایی لیگ جهانی شود.

تیم ملی والیبال روسیه هم با ۲۴ امتیاز و تفاوت در تعداد بردها در رتبه دوم جدول این گروه قرار گرفت و راهی مرحله نهایی لیگ جهانی شد. تیم‌های ملی والیبال صربستان و بلغارستان نیز به‌ترتیب با ۲۰ و ۴ امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم گروه دوم را به خود اختصاص دادند.

به این ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله نهایی با تیمهای روسیه و برزیل هم‌گروه شد. بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی والیبال در گروه اول مرحله نهایی تیم‌های میزبان (ایتالیا)، تیم اول گروه دوم (آمریکا) و تیم قهرمان دسته دوم (یکی از تیم‌های استرالیا، فرانسه، هلند و بلژیک) با هم رقابت می‌کنند. در گروه دوم نیز ۲ تیم صعودکننده از گروه اول (ایران و برزیل) به‌همراه تیم دوم گروه دوم  (روسیه) به رقابت خواهند پرداخت. در ادامه تیم‌های اول و دوم هر گروه به‌صورت ضربدری برگزار کننده دیدارهای نیمه نهایی خواهند بود.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال ۲۵ تا ۲۹ تیر در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.