×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
جزئیات ورود زائران حسینی(ع) از کشورهای مختلف به عراق

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از تسنیم،دفتر رسانه ای عتبات عالیات و سازمان گردشگری عراق آماری از زائرانی که تا پایان روز جمعه گذشته وارد عراق شده اند ارائه داده است.

بر این اساس زائران ایرانی از فرودگاه بغداد۱۴۶ هزار نفر،فرودگاه نجف۱۲۷ هزار نفر،شلمچه۵۷ هزار،مرز خسروی۳۵ هزار.

تعداد زائرانی که از هند و از فرودگاه بغداد وارد عراق شده اند ۵۳ هزار و۸۴۰ و از فرودگاه نجف ۳۷ هزار۷۵۴٫تعداد زائران پاکستانی از فرودگاه بغداد۱۶۸ هزار و ۳۴۰ و فرودگاه نجف۱۶۸ هزار و۳۵۴٫از مرزی خسروی نیز۴۸۷۰ زائرپاکستانی با اتوبوس وارد عراق شده اند.

آمریکایی لاتین:۸۴۵۲ از فرودگاه بغداد۳۲۴۹ از فرودگاه نجف.کشورهای اتحادیه اروپا۳۶۵ هزاز فرودگاه بغداد و۲۳۱ هزار فرودگاه نجف. کشورهای اسکاندیناوی۶۸۴۳۹ هزار فرودگاه بغداد و۵۶۳۴۵ هزار فرودگاه نجف.

زائران ترکیه از فرودگاه بغداد۴۵۳۵۶ نفر  و از فرودگاه نجف۳۴۸۷۶، زائران لبنانی از فرودگاه نجف۲۳۶۵۴ فرودگاه بغداد۲۳۲۵۹ نفر.زائران تاجیکی که از فرودگاه بغداد وارده شده اند۴۳۲۱۸۵ از فرودگاه نجف۱۶۵۷۴۳،تعداد زائران آذربایجانی از فرودگاه نجف۱۳۹۴۷۲ از فرودگاه بغداد۱۳۲۶۵۴ نفر.

از کشورهای مغرب عربی از فرودگاه نجف۵۴۳۶ نفر و از فرودگاه بغداد۱۴۲۳۹ نفر.از کشورهای امارات،عمان، کویت و قطر از فرودگاه بغداد ۶۵۷۴۵ و از فرودگاه نجف۳۴۲۴۵ نفر وارد عراق شده اند.تعداد زائران بحرینی که از فرودگاه بغداد ۳۵۶۵۸ و فرودگاه نجف۵۴۶۷۳ نفر هستند از مرز صفوان۱۹۳۹۶، از روسیه از فرودگاه بغداد۱۲۳۹ فرودگاه نجف۸۷۳ زائر،از افغانستان و از فرودگاه بغداد۳۵۴۱۲۰ هزار نفر،فرودگاه نجف۳۴۰۸۶ هزار نفر وارد عراق شده اند.

از اندونزی،مالزی و تایلند ۳۴۲۶ هزار زائر وارد عراق شده اند. از کشورهای دیگر از همه مبادی ورودی به عراق۲۴۶۷۶۵ هزار زائر وارد عراق شده اند. منابع عراقی تعداد زائران تا تاریخ مذکور را ده میلیون و۳۵۸ هزار و۲۱۳ نفر دانستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.